NYT tarvitaan automaattisen tietojenkäsittelijän apua!

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Käykä teille koskaa sillai, että hammastikku kiilautuu tiukasti hampaiden väliin ja katkeaa. Just äsken kävi näin, mulle.
Joskus kävi just sillai, että keskisormi repesi wc-paperista läpi.
Se on ikäänkuin samaan suuntaan ja sinne päin. Ainakin jos psykopatologian dosetti Teuras Kääpää-Rikko:lta kysytään.

Lumipallo

Well-known member
Käykä teille koskaa sillai, että hammastikku kiilautuu tiukasti hampaiden väliin ja katkeaa. Just äsken kävi näin, mulle.
Ikinä ei käy tämmösiä, mittään ikinä mene hampaan koloon tai väliin. Mikä sua vaivaa!?! :eek:

No usein menee omenan kuoren pala hampaan koloon eikä lähde muuta ku napalmilla. Mutta se on luonnollisesti AIVAN eri asia :frank:.

markoj

Custom User
Ikinä ei käy tämmösiä, mittään ikinä mene hampaan koloon tai väliin. Mikä sua vaivaa!?! :eek:

No usein menee omenan kuoren pala hampaan koloon eikä lähde muuta ku napalmilla. Mutta se on luonnollisesti AIVAN eri asia :frank:.
Paljonkin mua vaivaa, mutta en mä tiedä onko tämä niitä. Hammastikkuilu in ihan kiva harrastus. NIin, hammaslangalla sitte lähtee se tikku, kun ensin on tikulla putsannu kinkun luut ym..

Captain Howdy

Well-known member
Muuan ongelma oli sellainen, että oli juuri ostanut tuon koneen ja ajatteli säästää eikä ota siihen asennuspalvelua. Vaikka selvästi tarpeeseen tulisi.
Soitti kiukkuisena, että paskan möivät. Väärät piuhat ja ties mitä. Ongelma oli nettipiuha, joka ei suostunut menemään koneeseen kiinni. Oli kuulemma liian iso. Kysyin, että mitä kaikkea oli kerennyt kokeilla.

– No joka piuhaa on kokeiltu ja joka paikaan, mutta ei mene ei. Otin sitte puukon ja vuolin sitä liitintä pienemmäksi ja menihän se sinne. Mutta ei toimi netti vieläkään.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Neuvoin asioimaan lähimmässä ATK-liikkeessä kera läppärin ja pyytämään oikeanlaisen nettipiuhan. Lisäohjeeksi sanoin, että älä saatana puhu sitten siellä mitä olet tehnyt.

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Tiesittekös muutoin, että partakarva käy kätevästi hammaslangasta, paitti, että ne katkee vähän turhan helposti.

markoj

Custom User
Tiesittekös muutoin, että partakarva käy kätevästi hammaslangasta, paitti, että ne katkee vähän turhan helposti.
Niin tekee monet hammaslangatkin. Monesti saa kiertää useita kauppoi, että löytyy semmosta kestävää, eikä sitä lattamaista lirua joka katkee aina.