Charlie
Elämän jakojäännös
Joko asia on selvinnyt vai rupeanko miettimään ratkaisua?
Abortti.. aborttiMiten lähtisit ratkomaan tilannetta?
Luultavasti väärin.Miten lähtisit ratkomaan tilannetta?
Pidän tavastasi ajatella.Luultavasti väärin.
Joskus kävi just sillai, että keskisormi repesi wc-paperista läpi.Käykä teille koskaa sillai, että hammastikku kiilautuu tiukasti hampaiden väliin ja katkeaa. Just äsken kävi näin, mulle.
Ikinä ei käy tämmösiä, mittään ikinä mene hampaan koloon tai väliin. Mikä sua vaivaa!?!Käykä teille koskaa sillai, että hammastikku kiilautuu tiukasti hampaiden väliin ja katkeaa. Just äsken kävi näin, mulle.
Paljonkin mua vaivaa, mutta en mä tiedä onko tämä niitä. Hammastikkuilu in ihan kiva harrastus. NIin, hammaslangalla sitte lähtee se tikku, kun ensin on tikulla putsannu kinkun luut ym..Ikinä ei käy tämmösiä, mittään ikinä mene hampaan koloon tai väliin. Mikä sua vaivaa!?!
No usein menee omenan kuoren pala hampaan koloon eikä lähde muuta ku napalmilla. Mutta se on luonnollisesti AIVAN eri asia :frank:.
Niin tekee monet hammaslangatkin. Monesti saa kiertää useita kauppoi, että löytyy semmosta kestävää, eikä sitä lattamaista lirua joka katkee aina.Tiesittekös muutoin, että partakarva käy kätevästi hammaslangasta, paitti, että ne katkee vähän turhan helposti.
Entä mitenkä toimii sentin pitunen naisen rintakarva?Tiesittekös muutoin, että partakarva käy kätevästi hammaslangasta, paitti, että ne katkee vähän turhan helposti.
Ihan hyvin.Että mitenkä toimii sentin pitunen naisen rintakarva?
Huonommin kuin napalmi.Että mitenkä toimii sentin pitunen naisen rintakarva?
Onnekseni en vaihtanut rintakarvaan. Vähän mietityttikin, että mahtaako tuo yksi kovin kauan riittää.Huonommin kuin napalmi.
Mites parta?Onnekseni en vaihtanut rintakarvaan. Vähän mietityttikin, että mahtaako tuo yksi kovin kauan riittää.
Myytkö?Mites parta?
Hyvä niin, sillä kyllähän maskottirintakarva ansaitsee parempaa kuin kunniattoman lopun hygieniavälineenä.Onnekseni en vaihtanut rintakarvaan. Vähän mietityttikin, että mahtaako tuo yksi kovin kauan riittää.