Hetken luulin olevani Lugeran vastausseksitoikissa, jossa juoni oli saanut onnellisen käänteen.Ottiko ne huoneen jostain?
Herr Doktor keksii tehdä pikku jekkusen ja maailma täyttyykin pikku Lugeroista.Luin "vasektomiatoikissa" ja ehdin jo miettiä mikä siinä tilanteessa olisi onnellinen käänne.
Saattas tulla suru puseroon niitten ruokkojen kans.Herr Doktor keksii tehdä pikku jekkusen ja maailma täyttyykin pikku Lugeroista.
No ei kai me niitä kakaroita hyysätä.Saattas tulla suru puseroon niitten ruokkojen kans.
Et varmaan käsitä ruokoilla samaa ku mä.No ei kai me niitä kakaroita hyysätä.
Palkataan nänni!
Olen melko vakuuttunut etten :ahem:.Et varmaan käsitä ruokoilla samaa ku mä.
Ruokothan on niitä, joihin esim. Mehen tienestit menee melkein lyhentämättömänä.Olen melko vakuuttunut etten :ahem:.
Tamponeja?Ruokothan on niitä, joihin esim. Mehen tienestit menee melkein lyhentämättömänä.
Ruokohelpi? Mä arvasin että Roinasuu on niitä 'heinä'miehiä. Pössyttely haisee teksteissä.Ruokothan on niitä, joihin esim. Mehen tienestit menee melkein lyhentämättömänä.
Tamponeja?
Just, nyt osu.Kustaanmiekan salmen memorabilioita?
Auvoa .Just, nyt osu.
Just niitä. Mulla kuluu tulppaa ihan mekosti. Käytän niitä kaikkeen. Jopa joulukoristeina ja teepusseina. Ei niin, että siitä sais teetä veteen, vaan niin, että sillä saa koko teen suuhun kupista yhdellä liikkeellä ilman, että tarttee kuppia nostaa lain.Tamponeja?
Voisko niistä askarrella jotain komiaa? Myyt sitten kalliilla huutonetissä ja naurat koko matkan pankkiin.Ainoo ongelma on, että mulle kerääntyy niitä hygieenisia asettimia kasapäin. Pari pakullista oon saanu menee Jutille ja Nupelle nuuskatykeiks, mutta ei niiittenkään päihin määränsä enempää mälliä mahdu.
Tamponeja?
Vampyyrit saa tehtyä käytetyistä tamponeista kivoja "mehu"jäitä, pistävät pakastinlokeroon käytön jälkeen. Pitää vaan muistaa kastella se ulosvetonaru niin on helpompi nauttia päivän, tai siis yön, rautaisannos. Näytä liitetiedosto 14136Just niitä. Mulla kuluu tulppaa ihan mekosti. Käytän niitä kaikkeen. Jopa joulukoristeina ja teepusseina. ...
Makuna saatavilla vain "mansikkaa".Vampyyrit saa tehtyä käytetyistä tamponeista kivoja "mehu"jäitä, pistävät pakastinlokeroon käytön jälkeen. Pitää vaan muistaa kastella se ulosvetonaru niin on helpompi nauttia päivän, tai siis yön, rautaisannos. Näytä liitetiedosto 14136