Kuten myös Nicolla!cccp sanoi:No joo, lyhyt setti, mutta aika hyvin ekaa kertaa ilman luistonestoa ja vanhalla autolla.
Kuten myös Nicolla!cccp sanoi:No joo, lyhyt setti, mutta aika hyvin ekaa kertaa ilman luistonestoa ja vanhalla autolla.
eikös nopeimmat ajat ollu slickseillä ajettuja joulukuus. ja muistelisin, ett alonson ajotyyli oli viimeks rellulla oli sellane ett keskellä mutkaa kaasu pohjaan, jota ei varmaan enää voi tehdä, joten vähä joutuu muokkaan ajotyyliään. Kevyellä autollahan tuo aika on tehty, mut odotetaan uutta autoa, josko pystyis tosissaan haastaan kärkeäOJ sanoi:Haha... ei se luistonesto niitä aikoja niin kovin paljon tiputa, vaihtelua enemmänkin ajoissa pitkillä vedoilla kun virheitä sattuu. Lisäks viimevuoden autoilla vedettiin ilman luistonestoa joulukuun testeissä niitä 1.19.0xx aikoja. Lisäks rellulla on aivan varmasti uusia kehitysosia vanhassa autossa jo testissä. Eli näytöskierros, vai luuletko että Alonso ja rellu kauden alussa kärjessä?
Nicolla on kyllä tuoreemmassa muistissa luistonestotta ajo.Moe Szyslak sanoi:Kuten myös Nicolla!
Urarenkailla vedettiin kyllä alhasia 1.19 aikoja kanssa... slickseillähän monet tiimit käyttivät pienempiä siipiä simuloimaan sitä niiden kanssa tulevaa aeromuutosta. Mut mut... päivän kärkiaikahan se on, tosin en silti pitäis sitä sen kummempanaTööt sanoi:eikös nopeimmat ajat ollu slickseillä ajettuja joulukuus. ja muistelisin, ett alonson ajotyyli oli viimeks rellulla oli sellane ett keskellä mutkaa kaasu pohjaan, jota ei varmaan enää voi tehdä, joten vähä joutuu muokkaan ajotyyliään. Kevyellä autollahan tuo aika on tehty, mut odotetaan uutta autoa, josko pystyis tosissaan haastaan kärkeä
Sitähän tässä just tehdään :wink:jameson sanoi:otetaas ihan rauhallisesti. testit ne vaan on. ei tarvii enää venaa ku pari kk kun alkaa oikeat ajot
Tasaista on. Ja erilaisia kierrosmääriä tekivät. Kyllä Alonson suoritus on silti kova, olipa vaikka vähän bensaa - paljonko se 10 litraa tekikään kierroksella, 2 kymmenystä?Oberfeldwebel sanoi:Mulle on aivan sama kuka on päivän kärjessä, Kimi on kuitenkin nopein kuski niin ihan sama mitä tuloslista näyttää..
Sattuuhan sitäTurun Sanomat sanoi:Kimi löytää nyt pakinkin uudesta autostaan
Kimi Räikkönen koki kummia testatessaan ensimmäistä kertaa Ferrarin uutta F2008-autoa viikko sitten maanantaina Fioranossa.
Maailmanmestari pysähtyi radalle ja olisi kerrankin tarvinnut pakkia. Se ei kuitenkaan ollut uudessa autossa entisellä paikallaan.
Kimin kilpainsinööri Chris Dyer ei tiennyt sen paremmin uutta sijoituskohtaa, eikä pystynyt radioitse opastamaan kuljettajaa ennen kuin sai itse tiedon suunnitteluosastosta.
Viime vuonna pakkinappi sijaitsi kuljettajan polven kohdalla paneelissa. Nyt se on ratin vasemmassa alalaidassa.
- Etsin sitä entiseltä paikaltaan. Revin jo joitakin teippauksia paneelista, kun luulin, että pakkinappi on vahingossa jäänyt niiden alle. Huusin jo varikolle, että pakittaisin kyllä, jos löytäisin napin. Sitten neuvottiin, että kokeili ratista. Se on siinä, Räikkönen selvitti Turun Sanomille.
Pakkia ei F1-autossa tarvita juuri koskaan.
Jos maksetaan ajamisesta 25 miljoonaa vuodessa, voisi edes opetella mitä nappeja siinä ratissa onkana-fin sanoi:Sattuuhan sitä
Voisi myös luulla että suunnittelijat kertovat kuskille että mitä nappeja ja mihinkä ovat autoon laittaneet. Nyt laittaa kuskin radalle , "koitahan pärjätä" , ja menevät kahville.Zaikom sanoi:Jos maksetaan ajamisesta 25 miljoonaa vuodessa, voisi edes opetella mitä nappeja siinä ratissa on
No luulis, että kilpainsinööri nyt sentään tietäis missä mitäkin nappeja on. Onhan se nyt aika omituista, että jonkin napin paikkaa vaihdetaan, eikä turhaan suunnitteluosastolta valu infoa edes auton tunteville insseilleajuu sanoi:Voisi myös luulla että suunnittelijat kertovat kuskille että mitä nappeja ja mihinkä ovat autoon laittaneet. Nyt laittaa kuskin radalle , "koitahan pärjätä" , ja menevät kahville.
Kimi taitaa olla vähän huono oppimaan tarpeettomia asioita, joten pitää opettaa asiat kantapään kautta.ajuu sanoi:Voisi myös luulla että suunnittelijat kertovat kuskille että mitä nappeja ja mihinkä ovat autoon laittaneet. Nyt laittaa kuskin radalle , "koitahan pärjätä" , ja menevät kahville.
Device sanoi:Ajetaanko tänään testejä?
Testeissähän voi ajaa myös alipainosella autolla....Vilkku sanoi:Tasaista on. Ja erilaisia kierrosmääriä tekivät. Kyllä Alonson suoritus on silti kova, olipa vaikka vähän bensaa - paljonko se 10 litraa tekikään kierroksella, 2 kymmenystä?
Mun käsittääkseni kyllä....Device sanoi:Ajetaanko tänään testejä?