Oberfeldwebel
Ylivääpeli
Aikalailla samoilla fiiliksillä olen itsekin. Japanilaisista sanoisin kyllä, että ovat taas paskoja, Hondasta tuskin tänä vuonna vielä tulee Brawnisti.Ghost_Glove sanoi:Tässä kohtaa kyl pitää todeta ekojen testien perusteella, että
-kärki vaikuttais samalta Ferrari-McLaren (hyvä näin suomalaisittain)
-BMW tuntuu pettymykseltä, vajoamassa Renujen-Williamsien taakse??
-Japanilaiset yllättämässä taas tänäkin vuonna? Pystyykö Honda oikeesti vielä parantamaankin viime vuodesta?? :jaska: (no Hondasta on tosi aikasta sanoo mitään, mutta silti...)
-Muut ihan ennallaan ilmesesti, RB sielä missä ennenkin, STR vois parantaa kuskien puolesta ehkä, jne....
Nää siis ihan meikä-mandoliinin omia tuntemuksia näin toisella testiviikolla...
Sen verran tosta Williams-Renault-BMW sarjasta, etten itse usko sieltä kauden alussa kenenkään olevan selkeästi muita parempi, siis näistä kolmesta. Kauden mittaan toki Renault on se joka nousee ja kehittää suhteessa eniten itseäänsä you know.. Uskon, että BMW ei myöskään tipahda Williamsin taakse, huonosti jos käy (niiku näyttää, testit on testejä) nii eivät kyllä edelläkään pahemmin ole..
Jos testien perusteella pitäs A-B-C-D sarjat nimetä, nii kyllä se menis mulla näin:
A: Ferrari, McLaren
B: Renault, BMW, Williams
C: Red Bull, Toro Rosso, Toyota, Honda
D: Super Aguri, Force India
Eli Williams ja Honda nousisi (kaudesta 2007), Hondan nostan C sarjaan ihan vain kun uskon, että näin käy. Niitten auto on tylsä, mutta ei ihan niin paska kuin viime kaudella.