lahtiska
Well-known member
- Liittynyt
- 13.5.2007
- Viestit
- 290
turhaa noita kierrosaikoja itse kukin seurailee???:eek!:formulastara sanoi:Sillä ei ole mitään merkitystä. Eri päivä, eri olosuhteet.
turhaa noita kierrosaikoja itse kukin seurailee???:eek!:formulastara sanoi:Sillä ei ole mitään merkitystä. Eri päivä, eri olosuhteet.
Aika lailla.lahtiska sanoi:turhaa noita kierrosaikoja itse kukin seurailee???:eek!:
ja kimi vetäst jo 1.21,9 hollantilaisten mukaatalakem sanoi:Kimi 1:22.1 Alonso 1:22.8 kuluneilla, jatkavat...
Niin mutta millaisia kierrosaikoja? Sama rata, jotain osviittaa.formulastara sanoi:Sillä ei ole mitään merkitystä. Eri päivä, eri olosuhteet.
1:22.1 oli kuluneilla ja kevyenä.. tulikohan toi 1:21.9 uusilla renkailla stopin jälkeen vai ennen? Jos paljon bensaa laittoivat...:ahem:Jalperi sanoi:ja kimi vetäst jo 1.21,9 hollantilaisten mukaa
Rautalanka. ERI PÄIVÄ - ERI OLOSUHTEET.lahtiska sanoi:turhaa noita kierrosaikoja itse kukin seurailee???:eek!:
Eiköhän siellä vain rasiteta osat viimeiseen hengenvetoon asti, jotta löydettäisiin ne viat ennen Melbournea. Luulisi että jotain viime vuodesta opittu.Bobakki sanoi:Yllättävän paljon Ferrarilla ollut noita luotettavuuspulmia. Vaan porukan reaktioita on kyllä kiehtovaa seurata, viikossa mentiin taas euforiasta epätoivoon. Päättäkää jo.
poistetaan ajanotto??formulastara sanoi:Rautalanka. ERI PÄIVÄ - ERI OLOSUHTEET.
Kuulepas nyt herra Homer. Teeveetä on helpompi katsoa. Ja olut on jääkaapissa. Marsmars.lahtiska sanoi:poistetaan ajanotto??
formulastara sanoi:Kuulepas nyt herra Homer. Teeveetä on helpompi katsoa. Ja olut on jääkaapissa. Marsmars.
Se siitä. ja tavoista päätellen taitaa sieltä päästä löytyä kyseinen henkilö?formulastara sanoi:Kuulepas nyt herra Homer. Teeveetä on helpompi katsoa. Ja olut on jääkaapissa. Marsmars.
Mahtaako olla pulmat uusista palikoista?:doubtful:Bobakki sanoi:Yllättävän paljon Ferrarilla ollut noita luotettavuuspulmia. Vaan porukan reaktioita on kyllä kiehtovaa seurata, viikossa mentiin taas euforiasta epätoivoon. Päättäkää jo.
Eli kun ei vieläkään auennut, niin yritän ajatella puolestasi.lahtiska sanoi:Se siitä. ja tavoista päätellen taitaa sieltä päästä löytyä kyseinen henkilö?
Eikö paras mittari ole tallikaveri kun on tasavertainen kalusto???
mulle on aivan sama oliko tuulenvire pohjoisesta taikko etelästä vai hyytykö kananmuna asvaltin päällä sinä päivänä kun massa ajoi ja oliko massalla samat kalsarit jalassa koko viikon.
itse tiedän että kimi on massaa nopeampi kisakuski, mutta jollakin lailla voin verrata kaveruksia, kun nyt eri päivinä ajavat "varmaan" saman ohjelman läpi.
Jos tiedot Räikkösen kisasimulaatiosta pitävät paikkansa, niin otaksuisin sitä varten unohdetun kestävyystestit. Voin toki olla väärässäkin.mh_84 sanoi:Eiköhän siellä vain rasiteta osat viimeiseen hengenvetoon asti, jotta löydettäisiin ne viat ennen Melbournea. Luulisi että jotain viime vuodesta opittu.
Niin ja eikös keskusteluforumin tarkoitus ole keskustelu. Mikäs sen parempi keskustelun aihe F1-forumilla kuin spekulaatio alkavan kauden voimasuhteista. Aika tylsä paikka tämä, jos kaikki laulaisivat samaa laulua päivästä toiseen.
Jokohan Ronin joukoilla on kuumeinen etsintä päällä mistä voisi tarvittaessa Australian jälkeen protestoida..
Ne on nuo tunteet jänniä, kun ne eivät kirjoitetun tekstin kautta aina välity oikeinBobakki sanoi:Jos tiedot Räikkösen kisasimulaatiosta pitävät paikkansa, niin otaksuisin sitä varten unohdetun kestävyystestit. Voin toki olla väärässäkin.
Onko mahdollista keskustella, vaikkei olisikaan tunneskaalan jommassa kummassa ääripäässä?
Tokihan voi olla, että yhdistävät ne, mutta jos kisasimulaatiolla on joku erityinen tarkoitus niin sen läpivientiä tuskin riskeerataan kokeilemalla osien kestävyyttä yli suunnitellun keston.mh_84 sanoi:Niin en tiedä noista kestävyys- ja kisatestien eroista, mutta luulisin että samalla voidaan osien kestävyttä testata kun ajetaan kisamatkaa. Siksi kai sitä simulaatioksi kutsutaan. Joka tapauksessa, Ferrarillakin ottavat mieluummin ongelmat vastaan testeissä.