Offseasonmöötte @ TRE 050211

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tulen paikalle ellei jotain tärkeämpää ilmaannu. Vois melkein bookata hotellihuoneen Treeltä. :eek:
Vaikka koko perkeleen viikonlopuksi!
Päätöstä mahtoivat edesauttaa sättimessä käydyt nostalgiamuistelut vuoden 83 mööttestä.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Joo-o. Osanottajia on jo ihan tosissaan mukavasti vallan.

Semmoisen tärkeän havainnon tässä tein, että 05.02 on Runebergin päivä. Sehän sopii hyvin teemaan.
Illalla runonlausuntaa ja tortunsyöntiä.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Näyttää niin vahvalta tuo osallistuja lista, että voi minutkin siirtää varmoihin osallistujoihin. Onhan tossa monta viikkoa aikaa ennen finlandia-räpistelyä.

Tulen paikalle ellei jotain tärkeämpää ilmaannu. Vois melkein bookata hotellihuoneen Treeltä. :eek:
Vaikka koko perkeleen viikonlopuksi!
Voisi ehkä harkita kimppahotellia? ;) :ahem:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Näyttää niin vahvalta tuo osallistuja lista, että voi minutkin siirtää varmoihin osallistujoihin. Onhan tossa monta viikkoa aikaa ennen finlandia-räpistelyä.
OUJJJES!
Voisi ehkä harkita kimppahotellia? ;) :ahem:
Myös joku epätoivoinen ihmisraunio / useampikin voi halutessaan majoittua minun luonain Kouvotsvonin kanssa lusikoiden.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tere tegelased! Nii hea seltskond tulemas, nii liituda klubiga.
- Lenna

Tommosta ilmoitusta odotellen.

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Joo-o. Osanottajia on jo ihan tosissaan mukavasti vallan.

Semmoisen tärkeän havainnon tässä tein, että 05.02 on Runebergin päivä. Sehän sopii hyvin teemaan.
Illalla runonlausuntaa ja tortunsyöntiä.
Harrastan runonlausuntaa XD

Olen mukana siis, jos haluatte ;)

PS. niin, siis voisin tosiaan tulla, olen menossa samoihin aikoihin Tiiliskivi-klubille lausumaan runoja :D

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Tulen sittenkin, aion nimittäin olla henkisesti mukana! Eli astraali-Jussin voi laittaa listalle.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Yritän notkua jossain päin Tamperetta ehkä silloin. Saavun jonnekin paikalle ehkä silloin. Eli taskussani mytty sillaa ja käyn kosken yli siltoja pitkin.

FO110K

Banned
mutta asiasta ihan kukkaruukkuun niin olikos tota alkuillan mööttepaikkaa jo lyöty lukkoon?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
mutta asiasta ihan kukkaruukkuun niin olikos tota alkuillan mööttepaikkaa jo lyöty lukkoon?
Menipä vallan ohitse tuon älämölön keskellä tämä viesti. Nyt kun älämölö on jälleen siirretty roskakoriin voimme palata itse asiaan.
Ei, ei ole. Ideoita voi kertoa sekä tässänäinnikkään, että privana jos on jostain privaatimmasta kyse.

FO110K

Banned
Menipä vallan ohitse tuon älämölön keskellä tämä viesti. Nyt kun älämölö on jälleen siirretty roskakoriin voimme palata itse asiaan.
Ei, ei ole. Ideoita voi kertoa sekä tässänäinnikkään, että privana jos on jostain privaatimmasta kyse.
yks idea illanviettopaikasta vois olla, siis maksullinen ikävä kyllä mutta kohtuu sijainnilla ja asiallinen hintakin... nakkailen privaa.