Päätöstä mahtoivat edesauttaa sättimessä käydyt nostalgiamuistelut vuoden 83 mööttestä.Tulen paikalle ellei jotain tärkeämpää ilmaannu. Vois melkein bookata hotellihuoneen Treeltä.
Vaikka koko perkeleen viikonlopuksi!
Päätöstä mahtoivat edesauttaa sättimessä käydyt nostalgiamuistelut vuoden 83 mööttestä.Tulen paikalle ellei jotain tärkeämpää ilmaannu. Vois melkein bookata hotellihuoneen Treeltä.
Kyllä.Päätöstä mahtoivat edesauttaa sättimessä käydyt nostalgiamuistelut vuoden 83 mööttestä.
Voisi ehkä harkita kimppahotellia? :ahem:Tulen paikalle ellei jotain tärkeämpää ilmaannu. Vois melkein bookata hotellihuoneen Treeltä.
OUJJJES!Näyttää niin vahvalta tuo osallistuja lista, että voi minutkin siirtää varmoihin osallistujoihin. Onhan tossa monta viikkoa aikaa ennen finlandia-räpistelyä.
Myös joku epätoivoinen ihmisraunio / useampikin voi halutessaan majoittua minun luonain Kouvotsvonin kanssa lusikoiden.Voisi ehkä harkita kimppahotellia? :ahem:
Varattu!Myös joku epätoivoinen ihmisraunio / useampikin voi halutessaan majoittua minun luonain Kouvotsvonin kanssa lusikoiden.
Parisängyllä! :ahem:Voisi ehkä harkita kimppahotellia? :ahem:
Harrastan runonlausuntaa XDJoo-o. Osanottajia on jo ihan tosissaan mukavasti vallan.
Semmoisen tärkeän havainnon tässä tein, että 05.02 on Runebergin päivä. Sehän sopii hyvin teemaan.
Illalla runonlausuntaa ja tortunsyöntiä.
:ahem: :ahem: :ahem:Harrastan runonlausuntaa XD
Olen mukana siis, jos haluatte
PS. niin, siis voisin tosiaan tulla, olen menossa samoihin aikoihin Tiiliskivi-klubille lausumaan runoja
Niinpä. Voi kyllä olla, että täytyy mööten sijaan mennä Tiiliskivi-klubille katselemaan runonlausuntaa.:ahem: :ahem: :ahem:
Loistavaa!
\o/Harrastan runonlausuntaa XD
Olen mukana siis, jos haluatte
PS. niin, siis voisin tosiaan tulla, olen menossa samoihin aikoihin Tiiliskivi-klubille lausumaan runoja
ko. klubille tulee yleisöennätys! :ahem:Niinpä. Voi kyllä olla, että täytyy mööten sijaan mennä Tiiliskivi-klubille katselemaan runonlausuntaa.
Menipä vallan ohitse tuon älämölön keskellä tämä viesti. Nyt kun älämölö on jälleen siirretty roskakoriin voimme palata itse asiaan.mutta asiasta ihan kukkaruukkuun niin olikos tota alkuillan mööttepaikkaa jo lyöty lukkoon?
yks idea illanviettopaikasta vois olla, siis maksullinen ikävä kyllä mutta kohtuu sijainnilla ja asiallinen hintakin... nakkailen privaa.Menipä vallan ohitse tuon älämölön keskellä tämä viesti. Nyt kun älämölö on jälleen siirretty roskakoriin voimme palata itse asiaan.
Ei, ei ole. Ideoita voi kertoa sekä tässänäinnikkään, että privana jos on jostain privaatimmasta kyse.