Sue_me
Well-known member
Varsinkin helmikuussa.Lisäksi Hervannassa on Hervannan hyppyrimäki, joka on galaksin hulvattomimpia pussikaljoittelupaikkoja kuunaan.
Varsinkin helmikuussa.Lisäksi Hervannassa on Hervannan hyppyrimäki, joka on galaksin hulvattomimpia pussikaljoittelupaikkoja kuunaan.
Hervannassa on ainainen kesä.Varsinkin helmikuussa.
Mikäs sen viihdyttävämpää olisi kuin laskea hyppyrimäestä alas lonkerolaatikko pulkkana...hiihtohissillä takaisin ylös ja uudestaan.Hervannassa on ainainen kesä.
Elämäni kesä.
Joni yhdellä kädellä laatikossa sitkeästi kiinni roikkumassa..?Mikäs sen viihdyttävämpää olisi kuin laskea hyppyrimäestä alas lonkerolaatikko pulkkana...hiihtohissillä takaisin ylös ja uudestaan.
Onko pakko päätyä omaan sänkyyn? Haluaisin päätyä Heikin sänkyyn.Nimeltämainitsematon nimierkki sai minut sille kannalle, että pidettäisiin koko hiivatin möötte Hervannan ympäristössä. Old school-meininkiä! Porukka sitten hajaantuisi vasta, kun tekee mieli Ale pupiin tai omaan sänkyyn.
Päätyykö Heikki sitten sun sänkyyn? Ja kuka päätyy Dompparin paikalle Leevin koppiin? Kurski? Kun se söi jo Leevin sapuskatkin..?Onko pakko päätyä omaan sänkyyn? Haluaisin päätyä Heikin sänkyyn.
Heikki nukkuu juna-aseman penkillä, taas.Päätyykö Heikki sitten sun sänkyyn? Ja kuka päätyy Dompparin paikalle Leevin koppiin? Kurski? Kun se söi jo Leevin sapuskatkin..?
Leevi saapuu aamuyöstä paikalle, ärähtää ja vilauttaa kulmahampaita. Kaikki Albert Oilista Zaikomiin marssivat nätissä jonossa kopista pihan puolelle koisimaan ja Leevi käpertyy unille koppiin.Heikki nukkuu juna-aseman penkillä, taas.
Kopissa nukkuu KAIKKI! Siis kaikki. Ihan kaikki. Paitsi minä ja Heikki.
Perun varauksen, nukunkin Juskasen kanssa.Varattu!
Komppaan Juskasta.. Ei se sauna ole kuitenkaan edes välttämättömyys, joten ei siitä senkään takia kannata mielestäni kauheasti maksaa.Tulen.
En aio saunoa, joten kannatan halvempaa saunatilaa. Ei viitsisi maksaa huveista, joita ei hyödynnä. Mööttesakille pari kilometriä liene matka eikä mikään. Taksilla tai kävellen, kuten ennekin.
Itse kannatan enämpi sivistynyttä "pikkurilli suupielessä konjakkia maistellen" -tyyppistä meininkiä. Ai vitsi että se olisi hienoa!Nimeltämainitsematon nimierkki sai minut sille kannalle, että pidettäisiin koko hiivatin möötte Hervannan ympäristössä. Old school-meininkiä! Porukka sitten hajaantuisi vasta, kun tekee mieli Ale pupiin tai omaan sänkyyn.
Paitsi että mulle ei saa tarjoilla enää ees sitä konjakkia näköjään :jaska:Itse kannatan enämpi sivistynyttä "pikkurilli suupielessä konjakkia maistellen" -tyyppistä meininkiä. Ai vitsi että se olisi hienoa!