Offseasonmöötte @ TRE 050211

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Voisinhan mie kysellä vaihtoehtoisia majoitusmahdollisuuksia, sieltä, tuolta ja vähän vaikka mistä, jottei aina vaan forumistien kanssa lusikointia.

Sue_me

Well-known member
Hervannassa on ainainen kesä.
Elämäni kesä.
Mikäs sen viihdyttävämpää olisi kuin laskea hyppyrimäestä alas lonkerolaatikko pulkkana...hiihtohissillä takaisin ylös ja uudestaan.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Kyyti ehkä tiedossa. Riippuu hieman. Siitä se mun osallistuminen lähinnä kiinni on. Jos kyyti luonnistuu, niin... :ahem:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Nimeltämainitsematon nimierkki sai minut sille kannalle, että pidettäisiin koko hiivatin möötte Hervannan ympäristössä. Old school-meininkiä! Porukka sitten hajaantuisi vasta, kun tekee mieli Ale pupiin tai omaan sänkyyn.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Nimeltämainitsematon nimierkki sai minut sille kannalle, että pidettäisiin koko hiivatin möötte Hervannan ympäristössä. Old school-meininkiä! Porukka sitten hajaantuisi vasta, kun tekee mieli Ale pupiin tai omaan sänkyyn.
Onko pakko päätyä omaan sänkyyn? Haluaisin päätyä Heikin sänkyyn.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Päätyykö Heikki sitten sun sänkyyn? Ja kuka päätyy Dompparin paikalle Leevin koppiin? Kurski? Kun se söi jo Leevin sapuskatkin..?
Heikki nukkuu juna-aseman penkillä, taas.
Kopissa nukkuu KAIKKI! Siis kaikki. Ihan kaikki. Paitsi minä ja Heikki.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Heikki nukkuu juna-aseman penkillä, taas.
Kopissa nukkuu KAIKKI! Siis kaikki. Ihan kaikki. Paitsi minä ja Heikki.
Leevi saapuu aamuyöstä paikalle, ärähtää ja vilauttaa kulmahampaita. Kaikki Albert Oilista Zaikomiin marssivat nätissä jonossa kopista pihan puolelle koisimaan ja Leevi käpertyy unille koppiin.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Tulen.

En aio saunoa, joten kannatan halvempaa saunatilaa. Ei viitsisi maksaa huveista, joita ei hyödynnä. Mööttesakille pari kilometriä liene matka eikä mikään. Taksilla tai kävellen, kuten ennekin.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Tulen.

En aio saunoa, joten kannatan halvempaa saunatilaa. Ei viitsisi maksaa huveista, joita ei hyödynnä. Mööttesakille pari kilometriä liene matka eikä mikään. Taksilla tai kävellen, kuten ennekin.
Komppaan Juskasta.. Ei se sauna ole kuitenkaan edes välttämättömyys, joten ei siitä senkään takia kannata mielestäni kauheasti maksaa.
Mielestäni siis sauna on sivuseikka. Pääasia olisi se että olisi tila, jossa 10-15 hahmon jengi mahtuu tarvittaessa saman pöydän ääreen höpöttelemään ja ornaroimaan. Edit: tai siis ei tartte välttämättä pöytää. Otto Hokkasesta voidaan tehdä sellainen.

Ja 2-3km matkat kyllä kävelee helposti, ja jos syystä tai toisesta ei jaksa/huvita kävellä, niin kimppataksikaan ei kauhean kalliiksi tule per lärvi.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
En tule kun kerran Juskanen ja S.A. eivät aio saunoa. Eli ei ole mitään mahdollisuutta edes yrittää päästä samaan aikaan saunaan heidän kanssaan.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Itse kannatan enämpi sivistynyttä "pikkurilli suupielessä konjakkia maistellen" -tyyppistä meininkiä. Ai vitsi että se olisi hienoa!

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Itse kannatan enämpi sivistynyttä "pikkurilli suupielessä konjakkia maistellen" -tyyppistä meininkiä. Ai vitsi että se olisi hienoa!
Paitsi että mulle ei saa tarjoilla enää ees sitä konjakkia näköjään :jaska:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Sättimessä lähes puolet möötteäjistä oli seuraavaa mieltä illan ohjelmasta:
Alkuilta otsaan peukutusta Hervannan rumimmassa kerrostalossa ja siirtymätaival keskustaan Jacquesin Fischereillä.
Saunan puolesta on tähän saakka puhunut arviolta 3/107 joten se lienee kannattavinta unohtaa.

Viimeksi muokattu: