Offseasonmöötte @ TRE 050211

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Tulen tuutoroimaan möötteenne, joten tulen mieluummin jonkun kotiin kuin valmistaudun maksamaan yleissaunasta. Sitä paitsi jonkun asunnossa on mun mielestä paljon rennompi meininki kuin jossain yleisessä kokoustilassa.

Mun ongelmani vain on se, etten ole kovin varma Tampereen kulkija (olen kyllä hengaillut siellä paljonkin) eikä mulla ole autoa. Uhraudun siis (todennäköisesti) tulemaan junalla ja sitten bussilla. Jos joku on niin herrasmies, ja ottaisi mut kyytiin autoonsa TAI ohjastaisi paikalle, niin olisin mielissäni. Kotiin lähden relevantisti yöjunalla.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Mun ongelmani vain on se, etten ole kovin varma Tampereen kulkija (olen kyllä hengaillut siellä paljonkin) eikä mulla ole autoa. Uhraudun siis (todennäköisesti) tulemaan junalla ja sitten bussilla. Jos joku on niin herrasmies, ja ottaisi mut kyytiin autoonsa TAI ohjastaisi paikalle, niin olisin mielissäni. Kotiin lähden relevantisti yöjunalla.
Eli jos tytöt tulee mun kyydillä ja pojat Follon kyydillä, niin menis kivasti!

Mutta jos kyyti ei jostain syystä onnistu, niin busseilla 13 (heti TTY:n jälkeen pois kyydistä) ja 30 (heti kauppakeskus Duon jälkeen pois) pääsee muutaman sadan metrin päähän. Tollanen rumilus löytyy sitten osoitteesta Insinöörinkatu 60: http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Mikontalo20100307.jpg

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Tekisi mieli osallistua, mutta kun jo Hyvinkään minimööten jälkeen nolasin itseni hukkaamalla avaimet kotipihalla, niin ehkä täytyy jättää väliin tämä :nope:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Sen verta pitkä matka täältä Venäjältä, että kattoo tulisko jo perjantaina. Se vaan menisi siihen, että heräisin sitten vastaanottamaan Pyryfin kämpiltä lusikasta eteisen lattialta.

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Yrittää notkua jossain päin Mikontaloa ehkä silloin. Tavattaessa otetaan talteen.
Tunnusmerkistö: Taskussa kumijalkaan varattu ryppyinen femma, käessä helkkyvä plastiikkipussi, etsii ovea jossa seisoo Viimaf Moderator.
Kyselee ääneen menneiden vuosikymmenten viimeiseksi jäänyttä keskustelupastalaistaf.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Yrittää notkua jossain päin Mikontaloa ehkä silloin. Tavattaessa otetaan talteen.
Tunnusmerkistö: Taskussa kumijalkaan varattu ryppyinen femma, käessä helkkyvä plastiikkipussi, etsii ovea jossa seisoo Viimaf Moderator.
Kyselee ääneen menneiden vuosikymmenten viimeiseksi jäänyttä keskustelupastalaistaf.
Hurjuutta.
Jokaiselle osallistujalle tulee asunnon numero ja asunnon haltijan puhelinnumero privaviestinä tässä joku päivä, että ei tarvitse kovin montaa tuntia pyöriä pihalla.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Hurjuutta.
Jokaiselle osallistujalle tulee asunnon numero ja asunnon haltijan puhelinnumero privaviestinä tässä joku päivä, että ei tarvitse kovin montaa tuntia pyöriä pihalla.
No tuskin siellä montaa on, joitten sukunimi alkaa äffällä.

FO110K

Banned
Paskempi homma, pikkuveikan syndet osuu nyt tuolle päivälle, ja vanhuksia on pakko kuskata sinne tällä tietoa.
Yritän setviä aikataulukuviot mahd. pian, eli siinä samassa sitten voisin yrittää nakkailla forumisteja herwoodiin tarpeen mukaan, riippuen nyt mikä aikataulu on...
(olettaisin että syndeillä menee 13-17 väli tällä tietoa)
Sen jälkeen sitten itsekin kohti Herwoodsia kyllä, eli iltaa ei missata kuitenkaan.

edit. jahas, Pyryf päivittänyt alotusajan tuonne jo, eli 17 alkaen sielläkin vasta tapahtumaa...
noh, tuo yllä mainittu kuitenkin siinä tapauksessa mikäli joku haluaa tai on muutenkin tulossa
treelle jo aiemmin...