Moon kuullu notta tamperelaiset pitää snookeria ihan homostelupelinä jota harrastetaan vaan rantaruottalaisten wannabe-rikkaiden yhteisössä.Tiputtain se sitten varmaan.
Mutta onko siellä snooker pöytäää :doubtful::doubtful::doubtful:
Moon kuullu notta tamperelaiset pitää snookeria ihan homostelupelinä jota harrastetaan vaan rantaruottalaisten wannabe-rikkaiden yhteisössä.Tiputtain se sitten varmaan.
Tää on siitä ihan mahtava möötte, että:Tiputtain se sitten varmaan.
Juomaa ja Delta-keskustelua.:thumbfh:Tää on siitä ihan mahtava möötte, että:
-Ei snookkeria
-Ei kartingia
-Ei Formuloita
Viime mööttessä Bobakki laukoi loputtomast formula-anekdootteja ja -faktoja, ja samat tyypit hurrasivat hänen ympärillään. Lisäksi taidettiin pelata jollain pelikonsolilla formula-aiheista peliä. Minäkin sorruin siihen. Nämä pitää kovalla kädellä karsia pois nyt kakkosmöötestä.Tää on siitä ihan mahtava möötte, että:
-Ei snookkeria
-Ei kartingia
-Ei Formuloita
Haluan jättää kakkosmöötet väliinLisäksi taidettiin pelata jollain pelikonsolilla formula-aiheista peliä. Minäkin sorruin siihen. Nämä pitää kovalla kädellä karsia pois nyt kakkosmöötestä.
Voin olla sun turvamies.Kai joku sentään vahtii mua...![]()
Kyllä, koska silloin sinulla on vahti omasta takaa, kun olet herran huomassa.Saako tulla jos kuuluu kirkkoon?
Eiks sun pitäis vinkua intiassa just nyt?Saako tulla jos kuuluu kirkkoon?
Meidät teipataan toisiimme kiinni. Näppärä modepallo jota on helppo vahtia ja vahtii myös itse itesään.Kait joku vahtii minua?
Avainsanat: plastic wrap bondageMeidät teipataan toisiimme kiinni. Näppärä modepallo jota on helppo vahtia ja vahtii myös itse itesään.
Te telakoidutte. Jeesusteippivarmistuksella toki kun molemmilla vatkaamisesta löysät eskarit.Meidät teipataan toisiimme kiinni. Näppärä modepallo jota on helppo vahtia ja vahtii myös itse itesään.
Voin olla sun turvamies.![]()
Ei vittuVoin olla sun turvamies.![]()
Sokea rampaa jne.Voin olla sun turvamies.![]()
Vastaus on kristallinkirkas. Riippuu vaan henkilöstäKai sentään keskustellaan onko lancia delta nopeampi kuin f1?