Joni
Well-known member
Turvamies on eri mies!Estis ja Doomii ne yhteen soppii...eiku.
Turvamies on eri mies!Estis ja Doomii ne yhteen soppii...eiku.
Huomenna, huomenna....illallaEiks sun pitäis vinkua intiassa just nyt?
Vielä jos siihen saa naisia pyryfin haaremista niin :thumbup:Tampere+pyryf+sauna+känni kuulostaa niin hyvältä että on pakko panna korvan taakse.
Tampere+pyryf+sauna+känni kuulostaa niin hyvältä että on pakko panna korvan taakse.
Niin, NIIN sitten vasta korvan taakse pannaankin!Vielä jos siihen saa naisia pyryfin haaremista niin :thumbup:
Edit: jos ja jos.. KUN! mulle on ainakin yks jo tilattu :ahem:
Niin, NIIN sitten vasta korvan taakse pannaankin!
Oikeesti pojat on aika konservatiivisia ja tähtää kyllä korvan, molempien taakse, ja just siihen keskelle.Outoja mieltymyksiä joillain...
Mitä sinne olisi pitänyt laittaa?Oottako koskaan pannunna esinahan väliin?
Kirnuttua munavoita.Mitä sinne olisi pitänyt laittaa?
Tavoitteen onnistumiseksi voin tuoda sinulle kauden 2010 f1-kausikoosteen, joka jäi Juskaselta viimeeksi näkemättä.Albert Oil lupasi vahtia minua, jos alkoholi ei sovi minulle. Voi siis olla, että saatan ehkä sittenkin suunnitella tämän harkitsemista!
Kysymys kuuluukin, kenelle lankeaa Albert Oilin vahtivastuu. Ja ken on ketjun heikoin lenkki, jollloin koko korttitalo sortuu?Albert Oil lupasi vahtia minua, jos alkoholi ei sovi minulle. Voi siis olla, että saatan ehkä sittenkin suunnitella tämän harkitsemista!
Vaan se kelle lankeaa Albertin vahtiminen niin tuleeko Oton vahtiminen kylkiäisenä? :doubtful:Kysymys kuuluukin, kenelle lankeaa Albert Oilin vahtivastuu. Ja ken on ketjun heikoin lenkki, jollloin koko korttitalo sortuu?
Kurskille. Kurski ottaa Albertista valokuvan, joka on epätarkka ja näyttää kuvan Albertille. Albert säikähtää tätä ja kuvittelee olevansa itse epäfokuksessa -> menee nurkkaan halaamaan polviaan ja mutisemaan. Loppuillan muut forumistit syöttävät Albertille pähkinöitä.Kysymys kuuluukin, kenelle lankeaa Albert Oilin vahtivastuu. Ja ken on ketjun heikoin lenkki, jollloin koko korttitalo sortuu?
Voin vahtia. Jos mies katoaa niin voin esitellä "etsintäkuulutusta" Tampesterin yössä. Varmasti joku tunnistaa. Jos katoaa ja löytyy paloittelusurmattuna, niin EN OLLUT MINÄ!Vaan se kelle lankeaa Albertin vahtiminen niin tuleeko Oton vahtiminen kylkiäisenä? :doubtful:
En tajua tätä. Aina pitää vittuilla jotenkin toisen pukeutumisesta. Aika heikosti sulla menee jos pitää vaan keksiä jotain vittuilun aihetta.Pitää paikkansa! Vittuiluahan se toki oli, mutta ei se mitään jos otit kohteliaisuutena![]()
Ei pahalla, mutta ootko joku palstapoliisi?:doubtful:En tajua tätä. Aina pitää vittuilla jotenkin toisen pukeutumisesta. Aika heikosti sulla menee jos pitää vaan keksiä jotain vittuilun aihetta.