Offseasonmöötte2 @ Tre 140112

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Albert Oil lupasi vahtia minua, jos alkoholi ei sovi minulle. Voi siis olla, että saatan ehkä sittenkin suunnitella tämän harkitsemista!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Albert Oil lupasi vahtia minua, jos alkoholi ei sovi minulle. Voi siis olla, että saatan ehkä sittenkin suunnitella tämän harkitsemista!
Tavoitteen onnistumiseksi voin tuoda sinulle kauden 2010 f1-kausikoosteen, joka jäi Juskaselta viimeeksi näkemättä.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kysymys kuuluukin, kenelle lankeaa Albert Oilin vahtivastuu. Ja ken on ketjun heikoin lenkki, jollloin koko korttitalo sortuu?

FO110K

Banned
Kysymys kuuluukin, kenelle lankeaa Albert Oilin vahtivastuu. Ja ken on ketjun heikoin lenkki, jollloin koko korttitalo sortuu?
Vaan se kelle lankeaa Albertin vahtiminen niin tuleeko Oton vahtiminen kylkiäisenä? :doubtful:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Kurskille. Kurski ottaa Albertista valokuvan, joka on epätarkka ja näyttää kuvan Albertille. Albert säikähtää tätä ja kuvittelee olevansa itse epäfokuksessa -> menee nurkkaan halaamaan polviaan ja mutisemaan. Loppuillan muut forumistit syöttävät Albertille pähkinöitä.

Totke

Psyykeenmurskaaja
Sijainti
Hämeenlinna
Vaan se kelle lankeaa Albertin vahtiminen niin tuleeko Oton vahtiminen kylkiäisenä? :doubtful:
Voin vahtia. Jos mies katoaa niin voin esitellä "etsintäkuulutusta" Tampesterin yössä. Varmasti joku tunnistaa. Jos katoaa ja löytyy paloittelusurmattuna, niin EN OLLUT MINÄ!

Ashley

Banned
Pitää paikkansa! Vittuiluahan se toki oli, mutta ei se mitään jos otit kohteliaisuutena :D
En tajua tätä. Aina pitää vittuilla jotenkin toisen pukeutumisesta. Aika heikosti sulla menee jos pitää vaan keksiä jotain vittuilun aihetta.