Offseasonmöötte @ TRE 050211

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fagerholm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Panoramasauna Ilveksen katolla.

tää olis kyllä hyvä, ja siinä kosken toisella puolen olis vähän vastaava myös, mutta hinta taitaa karata turhan kalliiks....
ellei sit saa jtn spesiaali-alea kun ei ole oikein mikään sesonkikaan....
toki voidaan kysellä tuommostakin jos semmosesta halutaan maksaa?

Tommonen sauna irtoaa hintaan 160€
Sijainti on kivenheiton päässä keskustasta.
Toinen vaihtoehto on yhä kaksio hervannassa. Sielläkin on sauna. Himpun pienempi.

Follon sauna oli tuplaten kalliimpi ja ihan siinä vieressä. VOITIN VOITON!

Viimeksi muokattu:
Haa! nokitan sua Pikkupalatsilla!
Treen ydinkeskustassa, hämeenpuistossa sijaitsevan Pikkupalatsin saunaosasto:
getOutput.php

Mulle ei oo niin väliä missä alotellaan iltaa. Käy vaikka joku koiran koppi, jos sinne kaikki soppii. Mutta jos immeiset haluaa tilan varata, niin en mä sitä vastustakaan.

Tommonen sauna irtoaa hintaan 160€
Sijainti on kivenheiton päässä keskustasta.
Jeps, 2,5km keskustorille tuosta. Linja-auto menee n. 100m. päästä, eli ei paha ollenkaan :) (+ asun ihan vieressä, saan vaikka kontattua himaan :D)
edit. hinnaltaan tuskin löytyy yhtään halvempaa kuin tuo, ellei jollakulla ole suhteita johkin...

Mulle ei oo niin väliä missä alotellaan iltaa. Käy vaikka joku koiran koppi, jos sinne kaikki soppii. Mutta jos immeiset haluaa tilan varata, niin en mä sitä vastustakaan.

jep sama. voin toki kysellä vaihtoehtoja jos saunaa toivotaan, tai siis lähinnä jos tuon Pyryfin ehdottaman rinnalle halutaan vaihtoehtoja.
hinnan & paikan suhteen ei mulle nyt niin väliksi itselle tällä kertaa :)

Viimeksi muokattu:
aika monta varattuakin siellä kisoissa kai ajelee ens kaudellakin? :thumbup:

Tämä toikki on saanut maistaa edit nappulaa enemmän kuin omat postaukseni konsanaan.

Alustavaa ilmoittautumista sättimen puolelta:
[00:40] <HOTassBOY89> kurski ja Pietari pitäs kyllä saada möötteen.
[00:40] <kurski> HOTassBOY89: kyl mä voisin tulla.

Pitää miettiä tuota.. Olis 3pv aiemmin mun vanhojen 6B luokkalaisten luokkakokous(Kuten luokkasormuksessa luki) niin saa nähdä jaksanko treellekkin tulla kattoo vanhoja tuttuja foorumilaisia. :D

Pitää miettiä tuota.. Olis 3pv aiemmin mun vanhojen 6B luokkalaisten luokkakokous(Kuten luokkasormuksessa luki) niin saa nähdä jaksanko treellekkin tulla kattoo vanhoja tuttuja foorumilaisia. :D

Tietää Jjjjusbanille ylitöitä, että kykenee kustantamaan Jonin juomat.