TottaTai sitten ne ajattelee että oot joutunut taas ulkomajoitukseen. :thumbup:
TottaTai sitten ne ajattelee että oot joutunut taas ulkomajoitukseen. :thumbup:
ekalle: :thumbup: tokalle: :thumbup: ja kolmannelle: :thumbup:Mulla on kotiasiat kunnossa (mitä nyt koti vaihtumassa) ja karting on hieno laji.
Jep..
Jarkollakin on hyvä esimerkki tuo fillarointi ja muukin liikuntaan liittyvä johon oot hurahtanut ihan kympillä ja ainakin ollut varmaan ainakin jossain vaiheessa aika "intsinä"?
Jep..
mun tilanne oli: "ei kasva partaa ja haituvat ajelen, opiskelen eli hankkimassa työtä, seurustelen eli perustamassa perhettä"
Viimehetkillä onnistuin tekemään täyskäännöksen ja nyt:
"viikon sänki, duuni on, kaksi vaimoa: Bianchi ja Colnago <3"
Olen onnellinen.
Milläs tavalla pyörän kanssa mentiin seukkaamisesta naimisiin, eli oliko kirkkohäät vai ihan siviilivihkiminen pyörähuollossa?Jep..
mun tilanne oli: "ei kasva partaa ja haituvat ajelen, opiskelen eli hankkimassa työtä, seurustelen eli perustamassa perhettä"
Viimehetkillä onnistuin tekemään täyskäännöksen ja nyt:
"viikon sänki, duuni on, kaksi vaimoa: Bianchi ja Colnago <3"
Olen onnellinen.
ei kun ekaksi seurustelin ihan naisen kanssa, mutta vaihdoin fillareihin! :ahem: Toimii ja suosittelen kaikille!Milläs tavalla pyörän kanssa mentiin seukkaamisesta naimisiin, eli oliko kirkkohäät vai ihan siviilivihkiminen pyörähuollossa?
Kauden 10. kilpailu kirvoittaa esille jo keskustelua elämän tarkoituksesta
Mites nää elämäntarkoitus-kommentit?Edit: saisko joku moderaattori siirrettyä nää tonnikisaan liittyvät kommentit omaan topiciinsa? Sellainen vois olla asiallinen.
off-topic -topiciin?Mites nää elämäntarkoitus-kommentit?
Pidän hetken jännityksessä. Nyt ei kerkeä, koska kävi taas *autotuuri*off-topic -topiciin?
Liittynee avautumiseeni tuolla vapaan puolellaHeitän ilmoille uuden keskusteluaiheeen.
Asiasta nostit ilveksen pöydälle. En kanssa halua että sarja kuihtuu jokusen pro-kuskin kisoihinmarssiin (vain kisojen takia) jonka seurauksena 15 perusnopeaa kuskia kyllästyy ja jää kotio.Liittynee avautumiseeni tuolla vapaan puolella
Ihan hyvä idea, tosin pakko kysyä että jos alettaisiin aktiivisuutta tutkia enempi, niin millä kriteerillä se tapahtuisi.... ?Heitän ilmoille uuden keskusteluaiheeen.
Pitäisikö osallistumissääntöjä tiukentaa? Pitäisikö tarkistaa satunnaisin väliajoin kkwcs-kuljettajien aktiivisuus f1-foorumilla? Jos aktiivisuus on pelkästään kkwcs-topiceissa, niin "superlisenssi" voitaisiin kieltää?
Mulla on epäilys, että sarjassa on muutamia kuljettajia, jotka ovat foorumilla vain kartingin takia. Mielestäni se ei ole ollenkaan hyvä asia että tällaisia "vapaa-matkustajia" on, ja se sotii tämän sarjan alkuperäistä ajatusta vastaan (=karting-sarja aktiivisille f1-forumin keskustelijoille).
Toinen vaihtoehto olisi poistaa napanuora f1-forumiin kokonaan ja kehittää ihan uudet kriteerit kkwcs-jäsenyydelle, ja se ei olisikaan f1-forumin jäsenyys/aktiivisuus. Tätä en kuitenkaan itse kannata, vaikka kkwcs:n suosio muiden kuin kkwcs-aktiivien keskuudessa tuntuu olevan minimissään ja he varmaan haluaisivat meidät kokonaan pois täältä.
Lieneekö olisi forumin kannalta loppuinviimeksi hyvä homma, että täältä se kymmenkunta (?) kaveria pärähtäisi postailemaan ympäri forumia ilman omaa halukkuuttaan tai mitään asiaa, vain pysyäkseen kartingkeijotouhussa mukana.Heitän ilmoille uuden keskusteluaiheeen.
Pitäisikö osallistumissääntöjä tiukentaa? Pitäisikö tarkistaa satunnaisin väliajoin kkwcs-kuljettajien aktiivisuus f1-foorumilla? Jos aktiivisuus on pelkästään kkwcs-topiceissa, niin "superlisenssi" voitaisiin kieltää?