Offtopic eli sättimistojck

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Hannelille tervetuloa omastakin puolesta, toivottavasti olet jatkossa mukana täysverisenä forumistina.

Itse en halua forumin ulkopuolisia kisoihin mukaan ja siitä syystä boikotoin itse henk.koht. Hollolan kisaa.
(käytännössä olen kuitenkin ainoa näin ajatteleva joten en halua olla muiden toiveiden tiellä, siitä syystä jätän kisan väliin)
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Itse en halua forumin ulkopuolisia kisoihin mukaan ja siitä syystä boikotoin itse henk.koht. Hollolan kisaa.
(käytännössä olen kuitenkin ainoa näin ajatteleva joten en halua olla muiden toiveiden tiellä, siitä syystä jätän kisan väliin)
Harmittavaa, että koet boikotin ainoaksi ratkaisuksi. Olisit varmasti ollu tervetullut ajamaan.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Miten sulla noin niinku muuten menee?
Ihan hyvin, kiitos kysymästä.

Minä olen vastuussa ilman muuta Hannelin pyytämisestä, ei KKWCS-hallitus. Cmoneyn idea oli Slugin pyytäminen, Hannelin pyytäminen minun Haukkukaa siis minua jos närpeää :D Minun mielestäni on kiva, että uudet hahmot Hanneli ja Slug ovat mukana.
 

Örfil

Guest
Jottei menisi pelkäksi paskanjauhannaksi tämä postaus, itse olen ainakin jossain määrin vapaaehtoinen hallitusvastuuseen jollei kukaan nyt täysin tyrmää ajatusta. *odottaa tyrmäystä*
Yksi puoltopiste kuskiosastolta.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Jottei menisi pelkäksi paskanjauhannaksi tämä postaus, itse olen ainakin jossain määrin vapaaehtoinen hallitusvastuuseen jollei kukaan nyt täysin tyrmää ajatusta. *odottaa tyrmäystä*
Myös toinen puolipiste kuskiosastolta.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Jottei menisi pelkäksi paskanjauhannaksi tämä postaus, itse olen ainakin jossain määrin vapaaehtoinen hallitusvastuuseen jollei kukaan nyt täysin tyrmää ajatusta. *odottaa tyrmäystä*
puollan tätä minäkin.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ihan hyvin, kiitos kysymästä.

Minä olen vastuussa ilman muuta Hannelin pyytämisestä, ei KKWCS-hallitus. Cmoneyn idea oli Slugin pyytäminen, Hannelin pyytäminen minun Haukkukaa siis minua jos närpeää :D Minun mielestäni on kiva, että uudet hahmot Hanneli ja Slug ovat mukana.
Ihan oikeaoppisesti kysyit hallitukselta ensin, ja me teimme päätöksen siitä miten toimitaan.

Itse olen sitä mieltä että extrakuskeja voisi ottaa mukaan, mutta ilman pisteitä sekä eivät vaikuta sijoituksiin. Esimerkkinä se että kun junnu oli mukana pari kertaa, niin tuli hyvin lisäkahinaa jälkipään osalta ja kisaamistahan tässä kaivataan kaikki. Muistaakseni palaute oli silloin pelkästään positiivista.

Nuo postausrajoitukset jne. niistä meitillä taisi aina tulla parranpärinää ja oli yksi syy miksi homma tökki. Ymmärrän toki sen, että jos "ässäkuskeja" alkaa ilmaantumaan ja vie voitot vakiforumisteilta, niin ottaahan se päähän mutta jos otetaan mukaan keski/jälkipäänkuskeja niin siitä ei pitäisi olla edes kateusfaktoria ilmassa. Ja mulle on kyllä henkkoht ihan sama jos vaikka anssikeloja alkaisi ilmaantumaan kisoihin, se vaan nostaa sarjan tasoa.

Ajattelen itse asiaa sarjan kannalta, en oman menestyksen kannalta: mitä kovempia kuskeja mukana, aina parempi KKWCS sarjan statukselle! Jos tulee kisassa turpiin niin se on sitten ihan omaa hitautta se ja se on vaan fakta. "Kaverikisoja" voi sitten järjestää omassa piirissä (kuten teenkin :D).

KKWCS sarja on "tuote" ja sen pitää olla mahdollisimman kova sarja haasteellisesti ja sisäsiittoisesti se ei pitkälle pötki. Esim. Slug on tervetullut lisä kisoihin. Siinä on hyvä mittari monelle kuskille.
Vastaan tähän jussin kommenttiin tänne. Ulkopuolisista kuljettajista.. Tässä on monta liikkuvaa elementtiä jotka pitäisi huomioida, eikä samaa käytäntöä voi siksi soveltaa jokaiseen kilpailuun. Jos on tällainen tilanne kuin nyt, että meidän oma mestaruussarjamme on jo ratkennut, voidaan mielestäni olla vähän löysempiä tämän säännön suhteen.
Edit: huomioikaa sekin, että ensi kaudella uudet kujeet, ja toivon minäkin selkeää linjaa tähän, ettei tulisi jatkossa mitään selkkauksia.

Lisäksi pitäisi näissä tilanteissa aina menetellä kuten nyt, eli vaatia osallistujien yksimielisyys. Nämä pitäisi mielestäni tulevaisuudessa vain tehdä privakyselyin, jolloin ei tulisi kellekkään sellaista tunnetta kuin nyt follolle, että olisi ainoana pilaamassa muiden toiveen, vaikka siitä ei ollut kyse. Myöskin nyt tehtiin se virhe, että tämä tuli näin myöhään. Pitäisi jättää enemmän aikaa päätökselle.

Se oli valitettavaa, että follo suivaantui keskustelusta, jossa vain yritin avata omaa näkemystäni ja hakea selkeämpää kuvaa hänen näkemyksestään, jota en täysin ymmärtänyt. On myös häneltä aika tylyä syyllistää mua tästä ja alkaa martyroimaan ihan vaan siksi, että olen erimieltä.
Kuitenkin hänen mielipiteensä ja kantansa hyväksyttiin täysin ja toin sen esiin monta kertaa.

Onneksi tämä on minun viimeinen kisani hallituksessa ja jatkossa voin keskittyä paskan jauhamiseen ilman hallitusviittaa ylläni. ;)
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
On myös häneltä aika tylyä syyllistää mua tästä ja alkaa martyroimaan ihan vaan siksi, että olen erimieltä.
Sen verran kyllä oikasua että tein oman päätökseni siksi koska olen itse erilaisella linjalla kuin muut.
Ei siksi että vain sinä olisit erimieltä.
(edit. toisin sanoen turha muiden on kärsiä mun periaatteiden vuoksi)
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Sen verran kyllä oikasua että tein oman päätökseni siksi koska olen itse erilaisella linjalla kuin muut.
Ei siksi että vain sinä olisit erimieltä.
(edit. toisin sanoen turha muiden on kärsiä mun periaatteiden vuoksi)
Ok.. Toki sekin on mahdollista, että joku muukin ajatteli samaa, mutta ei kehdannut sanoa tai ehtinyt. Siksi olisi mielestäni parempi vaan pitää oma päänsä.
Siksi en kyllä kannata tuollaista reaktioa, kun kyse oli nimenomaan siitä, että vaaditaan kaikkien osallistujien yksimielisyys. Mietin myös, että meidän (=minun ja hallituksen) toimintamme tässä oli huono, koska privatiedusteluilla kellekään ei olisi jäänyt tuollaista fiilistä. Myös jarna olisi jäänyt jarnaamatta. :)

Eli jätän omilla sähläilyilläni mustan reiän tulevalle hallitukselle paikattavaksi. :)
 

Örfil

Guest
Sen verran kyllä oikasua että tein oman päätökseni siksi koska olen itse erilaisella linjalla kuin muut.
Tässä tapauksessa protestin teko olisi ajanut saman asian, mutta että perut kisan on jo radikaali toimenpide. Demokratiaan kuuluu että asioista äänestetään ja enemmistön kannalla mennään.

Mutta Jakkuesille viestinä, että tuon sarjan pyörittäminen ei ole helppo homma. Kiitosta harvoin saa. Mutta tässä nyt julkisesti kiitos että pallon otit aikanaan haltuun ja hyvin on sarja pyörinyt. Niin se piti mennäkin. 2 v on maksimi että pää kestää tuota touhua, sitten on tauon paikka.

Ja Wopen osuudesta että en edes tiennyt että tuo videoitten teko on noin raskasta touhua. Niitä on kiva katsoa, mutta se tosiaan vaatii tuntikaupalla duunia ja mulla meni hermot jo siihen että aikanaan piti pistelaskut suorittaa joka kisan jälkeen. Ja siihen meni vain tunti. Voin vain kuvitella 8 tunnin koostamista!

En tiedä miten tuon Wopen osuuden voisi "palkita" tai kiittää siitä jälkikäteen. Mutta kuten armeijassa, jonkun prenikan voisi vikan kisan yhteydessä tuosta korvaamattomasta työstä myöntää. Edes symbolisessa mielessä. "KKWCS Kauden 2011 Vapaaehtoistyöntekijä"?

ja jakkueshan voisi saada "Työn Sankari" kunniamerkin ;)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tässä tapauksessa protestin teko olisi ajanut saman asian, mutta että perut kisan on jo radikaali toimenpide. Demokratiaan kuuluu että asioista äänestetään ja enemmistön kannalla mennään.
Nojoo ihan totta mutta alkoi vain menemään maku koko tapahtumasta tuon myötä.
Mutta tää on tätä, näillä mennään, ainhan voi vaihtaa harrastusta kun alkaa tarpeeksi kyrsimään.
(tai sarjaa jos on mahdollista, kuten sun tapauksessa)
 
Viimeksi muokattu:

Felipe

Well-known member
Liittynyt
27.3.2008
Viestit
72
En tiedä miten tuon Wopen osuuden voisi "palkita" tai kiittää siitä jälkikäteen. Mutta kuten armeijassa, jonkun prenikan voisi vikan kisan yhteydessä tuosta korvaamattomasta työstä myöntää. Edes symbolisessa mielessä. "KKWCS Kauden 2011 Vapaaehtoistyöntekijä"?

ja jakkueshan voisi saada "Työn Sankari" kunniamerkin ;)
Minä lupaa anta kkwcs virallinen titteli oikeampi titteli tänä ilta. ketän ei unohdata. Te voi odotta. Lista tule tämä ilta kelo 25 tai myöhempi.
 

Örfil

Guest
(tai sarjaa jos on mahdollista, kuten sun tapauksessa)
Tarkoittanet että ajaa lisäksi jotain toista sarjaa ;)
Joka on lisäksi aika kääpiö KKWCS:ssssssään verrattuna.
Ja olet edelleen tervetullut niihin kisoihin mukaan :ahem:
 
Ylös