2008.. Sen jälkeen sua on joutunut kattelemaan melkein joka kisassa.Aika hyvä tulos kun olin puol kautta vuodesta 2009 poissa.
2008.. Sen jälkeen sua on joutunut kattelemaan melkein joka kisassa.Aika hyvä tulos kun olin puol kautta vuodesta 2009 poissa.
Eikun 2009 asuin puol vuotta siellä Hollannissa.2008.. Sen jälkeen sua on joutunut kattelemaan melkein joka kisassa.
7 kisaa kaudelta 2009. Oonko tehnyt erheen vai pitääkö paikkansa?Eikun 2009 asuin puol vuotta siellä Hollannissa.
En oisi uskonut, että mä olen sitten seuraava Patrese.Veikkaan, että Barrichello -titteli menee mulle!
No kävinhän mä tekemässä pikku kisamatkan kesken reissun KiC:n kisaan. Kun helposti yhdellä lennolla pääsi.7 kisaa kaudelta 2009. Oonko tehnyt erheen vai pitääkö paikkansa?
Hyvinkäällä kannattaa käydä ajamassa ens kesänä.. Autot menee puolet kovempaa kuin Hollolassa ja rata on huippu. :ahem:Vielä 497 kommenttia ja sitten voisin alkaa miettiä, et pystyisinkö ja olisko aikaa alkaa kiertää kisoja. Pitäis varmaan käydä jossain muuallakin, kuin Hollolassa ajamassa. Kyllä mä talven aikana ainakin semmoisen Hesa päivän vietän, että käyn tutustumassa kaikkiin ratoihin siellä. Pippossa kävin kesällä ulkoradalla ja olihan sekin kivaa, mut hurjempaa!
Sadekelin pyöriä vaan tilaukseen... :tongue:Jaahas! Täytyy käydä sitten Hyvinkäällä. Siellä on siis ulkorata, kun kesällä vasta täytyy mennä. Eilen olin Hollolassa ja siellä vuoti katto, kun satoi vettä kaatamalla. Oli koomista siinä sisäradan pöydän ääressä toivoa, että loppuis nyt toi vesisade
Juu, tässä videoa meidän kisasta viime kesältä. :ahem:Jaahas! Täytyy käydä sitten Hyvinkäällä. Siellä on siis ulkorata, kun kesällä vasta täytyy mennä.
Täytyy vähän kerätä rohkeutta ja kokemusta varmaan sisäradoilla ensin, että uskaltaisin noin kovaa huristella ulkoradalla. MItes Pippon rata pärjää suomen ratojen vertailussa? Siellä nimittäin olen ajanut!Juu, tässä videoa meidän kisasta viime kesältä. :ahem:
Kyllä se ulkona ajaminenkin onnistuu. Rajojen etsiminen on vähän hankalampaa kun vauhdit on kovempia.Täytyy vähän kerätä rohkeutta ja kokemusta varmaan sisäradoilla ensin, että uskaltaisin noin kovaa huristella ulkoradalla. MItes Pippon rata pärjää suomen ratojen vertailussa? Siellä nimittäin olen ajanut!
Ei se ole hankalampaa, mutta pitää varautua siihen, että joutuu työntämään auton pitkänkin matkaa pitkin perunapeltoja.Kyllä se ulkona ajaminenkin onnistuu. Rajojen etsiminen on vähän hankalampaa kun vauhdit on kovempia.
Olet siis löytäny rajat :ahem: Nyt kun vielä osaisit olla ylittämättä niitäEi se ole hankalampaa, mutta pitää varautua siihen, että joutuu työntämään auton pitkänkin matkaa pitkin perunapeltoja.
nimim. kokemusta on ja paljon!