Joo molempia minustakin sarjaan "kuuluu". Ja jep, KiC olisi tervetullut taas kalenteriin, ja siellä ehkäpä suurin suosikki oletkin. Viihdyn minäkin siellä melko hyvinMinusta olis hyvä olla sekä sisä- että ulkoratoja sarjassa, molemmat kuuluu mielestäni harrastepohjaiseen ajeluun.
Vielä mahdollisimman monta eri rataa kalenteriin niin tulee vaihtelua. Itse en ole ajanu leikkikisaa kun muutamalla hassulla radalla joten koko hommahan on mulle aivan uutta. Sisäradoista näkisin mielelläni taas KIC:n kalenterissa, siellä olen joskus ajanut, vähän kilpaakin
Joo, viikolla 13 EI VOI JÄRKÄTÄ KISAA!!Tavoitteena ajaa niin monta kisaa kuin mahdollista. Jos kisa osuu viikoille 13, 19, 20, 21 tai 29 niin siinä tapauksessa jäänee väliin.
Edit: Kunhan Hyvinkään kisa(/t) ei jää välistä, muuten ei haittaa.
Näillä näkymin ainoa(t) kisa(t) johon tulen. Onse vaan mukava rata ja hyvät autot.Edit: Kunhan Hyvinkään kisa(/t) ei jää välistä, muuten ei haittaa.
Jeee \o/Kausi alkaa ... niinkuin se vähän alkaakin.
http://www.youtube.com/watch?v=CHjWep1WhJw&feature=plcp&context=C4d1619bVDvjVQa1PpcFO6Xxv_KFuLzLQBA27gseudtP5cseQZUD8=
Jeee \o/
Pari tuttua paikkaa näky tuossa lopussa :ahem:
kohtaako tarkoitit?Tuolla on varmaan puolukoita.
:ahem:kohtaako tarkoitit?
Kolmelta jo julkaistu. Hyvin ehdit vielä nukkumaankin.Kausi alkaa ... niinkuin se vähän alkaakin.
http://www.youtube.com/watch?v=CHjWep1WhJw&feature=plcp&context=C4d1619bVDvjVQa1PpcFO6Xxv_KFuLzLQBA27gseudtP5cseQZUD8=
Nykyään ollaan vähän tiukempia.Radalla on sellainen tilanne että ympäristölupaa ei saada ennen kuin radalle on järjestetty parempi meluaita.
Meiltäkin löytyy vanhoista kotiarkistoista videokameran nauhoja, missä Petri 4v ajaa karting-autolla Paimion rataa ympäri ja vanhemmat juokseen pitkin poikin, kun vauhtia oli taas hieman liikaa mutkaan...Tulipa tuossa viikolla käytyä Paimiossa ja toki pysähdyin radallekin. Jos minulla olisi tunteet, niin kait sitä olisi voinut melkein itkeäkin. Oli porttia munalukkoineen ihan kiitettävästi ja varikon portit tukittu jollain heinäpaaleilla. Ei siellä vissiin enää paljoa ajella muulla kuin raivaustraktorilla. Entinen hotelli siinä vieressä on joku pakolaiskeskus, josta en kommentoi enempää banjon pelossa. Kaikki hotellikyltit tieltä ja seinistä revitty irti ja jätetty ulkovaraston seinälle nojaamaan. Ilmoitustaulu vain muistutti vanhoista ajoista, kun sieltä löytyi lippumerkit ja pari vanhaa karting myynti-ilmoitusta vuodelta -2. Oli pakko oikein istahtaa tuomaritornin portaille ja palata hetkeksi muistoissa 10 vuotta taaksepäin, kun ensimmäistä kertaa pääsi oikealle ulkoradalle ajamaan. Se rata sattui olemaan juuri Paimion rata ja siksi oltiin haikeissa tunnelmissa.
Toivottavasti jatkuu hommat vielä, nää melujutut alkaa vaan meneen niin naurettaviksi monella paikkaa, Kangasalankin uuden radan kanssa mm.....Tulipa tuossa viikolla käytyä Paimiossa ja toki pysähdyin radallekin. Jos minulla olisi tunteet, niin kait sitä olisi voinut melkein itkeäkin. Oli porttia munalukkoineen ihan kiitettävästi ja varikon portit tukittu jollain heinäpaaleilla. Ei siellä vissiin enää paljoa ajella muulla kuin raivaustraktorilla. Entinen hotelli siinä vieressä on joku pakolaiskeskus, josta en kommentoi enempää banjon pelossa. Kaikki hotellikyltit tieltä ja seinistä revitty irti ja jätetty ulkovaraston seinälle nojaamaan. Ilmoitustaulu vain muistutti vanhoista ajoista, kun sieltä löytyi lippumerkit ja pari vanhaa karting myynti-ilmoitusta vuodelta -2. Oli pakko oikein istahtaa tuomaritornin portaille ja palata hetkeksi muistoissa 10 vuotta taaksepäin, kun ensimmäistä kertaa pääsi oikealle ulkoradalle ajamaan. Se rata sattui olemaan juuri Paimion rata ja siksi oltiin haikeissa tunnelmissa.
No tänään Turun radalla oli ilmeisesti yllä mainitusta syystä kauhia ruuhka, kun pojat treenailivat viikonlopun Porin kevätpäräykseen. Jos jotain hyvää haetaan, niin kevät näyttäisi jokatapauksessa tulevan...