Offtopic eli sättimistojck

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Kokeiltu on.......ei ole miun juttu.:nope: Tämä forum toimii paremmin mulla.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Koskas möötteilltäis taas? Oiskos hyvinkäällä? :D
72 tais jutella viimeeksi, että seuraavan Hyvinkään kisan jälkeen olis jotain biletystä Järvenpäässä. En tiedä siitä tarkemmin. Itse joudun valitettavasti jättämään sen mööten väliin varmuudella. :( Osallistun vain kisaan. :)
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
72 tais jutella viimeeksi, että seuraavan Hyvinkään kisan jälkeen olis jotain biletystä Järvenpäässä. En tiedä siitä tarkemmin. Itse joudun valitettavasti jättämään sen mööten väliin varmuudella. :( Osallistun vain kisaan. :)
Jei!!! BILEET!!!!!!!!!! :D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
En minä ehdi selvitä mihinkään, kun Hyvinkään kisaankin tulen krapulassa..ja kiire ajella metsään.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tuli tänään ilmaista TV-mainosta KKWCS:lle! Hilluin KKWCS t-paidassa starttia odotellessa, ja menin haastattelun (VO2 ohjelma urheilukanavalta) aikana vahingossa (;)) taustalle siten, että videolle luultavasti tuli sekä "KKWCS Racing" -teksti että "Näyttää hitaalta" -slogan livestrong racingin väreissä. :ahem: :ahem: :ahem:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Tuli tänään ilmaista TV-mainosta KKWCS:lle! Hilluin KKWCS t-paidassa starttia odotellessa, ja menin haastattelun (VO2 ohjelma urheilukanavalta) aikana tahallaan taustalle siten, että videolle luultavasti tuli sekä "KKWCS Racing" -teksti että "Näyttää hitaalta" -slogan livestrong racingin väreissä. :ahem: :ahem: :ahem:
Hyvin tehty :thumbup:
Hyvinkää II:en A-finaalin paalupaikka on sinun jos kaikille kanssakilpailijoille sopii :)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tuli tänään ilmaista TV-mainosta KKWCS:lle! Hilluin KKWCS t-paidassa starttia odotellessa, ja menin haastattelun (VO2 ohjelma urheilukanavalta) aikana vahingossa (;)) taustalle siten, että videolle luultavasti tuli sekä "KKWCS Racing" -teksti että "Näyttää hitaalta" -slogan livestrong racingin väreissä. :ahem: :ahem: :ahem:
:thumbup:
Hyvin tehty :thumbup:
Hyvinkää II:en A-finaalin paalupaikka on sinun jos kaikille kanssakilpailijoille sopii :)
No eipäs nyt vedetyä överiksi siellä :mad:
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tuli tänään ilmaista TV-mainosta KKWCS:lle! Hilluin KKWCS t-paidassa starttia odotellessa, ja menin haastattelun (VO2 ohjelma urheilukanavalta) aikana vahingossa (;)) taustalle siten, että videolle luultavasti tuli sekä "KKWCS Racing" -teksti että "Näyttää hitaalta" -slogan livestrong racingin väreissä. :ahem: :ahem: :ahem:
Ko. ohjelma tulee ulos keskiviikkona 28.7. klo 21.25. Jukka Hartosen haastattelun aikana silmät tarkkana. :D
 

Makkonen

Guest
Sain tänään kummisedältäni läjän valokuvia.
Tällainen helmi löytyi hänen arkistostaan...
Tässä "JayR" ottaa ensituntumaa kartingista..
Tuoosa laitteessa oli moottorisahan moottori ja Toyota Corollan ratti. Ou jeah...
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Sain tänään kummisedältäni läjän valokuvia.
Tällainen helmi löytyi hänen arkistostaan...
Tässä "JayR" ottaa ensituntumaa kartingista..
Tuoosa laitteessa oli moottorisahan moottori ja Toyota Corollan ratti. Ou jeah...
Voi kun olet niin suloinen! :D
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa


Minä 1990 :)

(huom. rata) :D
 
Viimeksi muokattu:
Ylös