Offtopic eli sättimistojck

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puhis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kokeiltu on.......ei ole miun juttu.:nope: Tämä forum toimii paremmin mulla.

Koskas möötteilltäis taas? Oiskos hyvinkäällä? :D

72 tais jutella viimeeksi, että seuraavan Hyvinkään kisan jälkeen olis jotain biletystä Järvenpäässä. En tiedä siitä tarkemmin. Itse joudun valitettavasti jättämään sen mööten väliin varmuudella. :( Osallistun vain kisaan. :)

72 tais jutella viimeeksi, että seuraavan Hyvinkään kisan jälkeen olis jotain biletystä Järvenpäässä. En tiedä siitä tarkemmin. Itse joudun valitettavasti jättämään sen mööten väliin varmuudella. :( Osallistun vain kisaan. :)

Jei!!! BILEET!!!!!!!!!! :D

En minä ehdi selvitä mihinkään, kun Hyvinkään kisaankin tulen krapulassa..ja kiire ajella metsään.

Tuli tänään ilmaista TV-mainosta KKWCS:lle! Hilluin KKWCS t-paidassa starttia odotellessa, ja menin haastattelun (VO2 ohjelma urheilukanavalta) aikana vahingossa (;)) taustalle siten, että videolle luultavasti tuli sekä "KKWCS Racing" -teksti että "Näyttää hitaalta" -slogan livestrong racingin väreissä. :ahem: :ahem: :ahem:

Tuli tänään ilmaista TV-mainosta KKWCS:lle! Hilluin KKWCS t-paidassa starttia odotellessa, ja menin haastattelun (VO2 ohjelma urheilukanavalta) aikana tahallaan taustalle siten, että videolle luultavasti tuli sekä "KKWCS Racing" -teksti että "Näyttää hitaalta" -slogan livestrong racingin väreissä. :ahem: :ahem: :ahem:
Hyvin tehty :thumbup:
Hyvinkää II:en A-finaalin paalupaikka on sinun jos kaikille kanssakilpailijoille sopii :)

Tuli tänään ilmaista TV-mainosta KKWCS:lle! Hilluin KKWCS t-paidassa starttia odotellessa, ja menin haastattelun (VO2 ohjelma urheilukanavalta) aikana vahingossa (;)) taustalle siten, että videolle luultavasti tuli sekä "KKWCS Racing" -teksti että "Näyttää hitaalta" -slogan livestrong racingin väreissä. :ahem: :ahem: :ahem:

:thumbup:
Hyvin tehty :thumbup:
Hyvinkää II:en A-finaalin paalupaikka on sinun jos kaikille kanssakilpailijoille sopii :)

No eipäs nyt vedetyä överiksi siellä :mad:

Viimeksi muokattu:

Ko. ohjelma tulee ulos keskiviikkona 28.7. klo 21.25. Jukka Hartosen haastattelun aikana silmät tarkkana. :D

Sain tänään kummisedältäni läjän valokuvia.
Tällainen helmi löytyi hänen arkistostaan...
Tässä "JayR" ottaa ensituntumaa kartingista..
Tuoosa laitteessa oli moottorisahan moottori ja Toyota Corollan ratti. Ou jeah...

Sain tänään kummisedältäni läjän valokuvia.
Tällainen helmi löytyi hänen arkistostaan...
Tässä "JayR" ottaa ensituntumaa kartingista..
Tuoosa laitteessa oli moottorisahan moottori ja Toyota Corollan ratti. Ou jeah...

Voi kun olet niin suloinen! :D

38915_423435953706_690028706_4668507_2559304_n.jpg

Minä 1990 :)

(huom. rata) :D

Viimeksi muokattu: