Makkonen
Guest
Älä tule kipeänä takaisin!
Ainoa tavoite on tulla hengissä takaisin. Kaikki muu on plussaa.
Bogota, Medellin ja Cartagena matkasuunnitelmissa, mutta siitä sitten lisää vapaan puolella.
Älä tule kipeänä takaisin!
Tänäänkin olis vapaata ennen kuutta ja sitten seittämän jälkeen
17:15 meen asuntoesittelyyn, koska nainen.
Mutta tuota, 19:00 jos menis ajeleen, niin ehtis ennen sulkemisaikaa, olettaen ettei ole ruuhkaa.
Toinen vaihtoehto ois torstaina, jolloin ois kans ainakin toistaiseksi vapaata rataa.
Torstaina saattaapi olla ohjelmaa tiedossa, koska nainen.
Vois kyllä mennä kattelee tossa klokkan 19 aikoihin, joskos sitä sais ranteet ja kyljet taas kipeeksi![]()
17:15 meen asuntoesittelyyn, koska nainen.
No, kerran näin. Niin enköhän minäkin sitten yritä paikalle päästä!![]()
No sieltä paljastui se ajohalujen loppuminenkin![]()
No sieltä paljastui se ajohalujen loppuminenkin![]()
Tää jätkähän on ihan perseestä piirtämään.Siinä sulle tuo viimeksi ollut, siis voi olla edelleenkin, en tiedä, mutta voi olla vaihtunut.
Uskomattomat taiteilijan kyvyt pääsivät jälleen voimaan!
Tää jätkähän on ihan perseestä piirtämään.
Tervetuloa ajotiimiin 2013Piirtämisessä on minun tulevaisuuteni!
Noooo, ei oikeestaan. Mulla on naisen lisäksi ilmestynyt toisenlaiset tavoitteet elämään, jotka liittyy vahvemmin omaan tulevaisuuteen. Kartingit eivät mulle kummoisia tulevaisuuksia nimittäin luo.
Itse en ole suuntaa ja tavoitetta vielä löytänyt. Vinkkejä saapi kirjoittaa, miten sellaisen löytäisi.
Moon miettinyt samaa, notta pitäisi saada jokin tavoite elämään ja tulevaisuuden varalle. Tuntuu että sitä polkee elämässä paikallaan. Itse en ole suuntaa ja tavoitetta vielä löytänyt. Vinkkejä saapi kirjoittaa, miten sellaisen löytäisi.
nyt mennään slaikka punaisena
Varo nyt kuitenkin ettei käy niinkuin Kouvolle, että repeää vallan.
OK OK vihjailu ymmärretty -->Elämä ei välttämättä ole loputtomasti toisten nurkissa pyörimistä ja perseilyä.
Moon miettinyt samaa, notta pitäisi saada jokin tavoite elämään ja tulevaisuuden varalle. Tuntuu että sitä polkee elämässä paikallaan. Itse en ole suuntaa ja tavoitetta vielä löytänyt. Vinkkejä saapi kirjoittaa, miten sellaisen löytäisi.
Vaikea antaa vinkkejä sulle.. Perusvinkkihän on "aja parta, hanki työpaikka, perusta perhe", mutta sulla täsmää ne kaikki jo. :doubtful:
Vaikea antaa vinkkejä sulle.. Perusvinkkihän on "aja parta, hanki työpaikka, perusta perhe", mutta sulla täsmää ne kaikki jo. :doubtful:
Ja aina joskus laitan elämän jopa ihan risaiseksi, enkä aja partaa aamulla, vaan menen töihin yhden päivän sängellä. Kyllä työkaverit varmasti ajattelevat, että on tuo kyllä boheemi kun moikkaan hyvät huomenet partasänkisenä. Kyllä siitä löytyy ihan erilainen jännitys, vaihtelu ja tatsi työntekoon.