Punainen
Well-known member
- Liittynyt
- 4.2.2002
- Viestit
- 713
Mun mielestä ratojen suunnitteluun tulis kiinnittää enemmän huomiota.
Eikös ekana vuonna Indianapoliksessa ohiteltu siinä ovaali osuudella aika reippaasti. Ovaalille tulo mutka kun oli sen verran hitaan puoleinen että takana tulija pääsi aivan iholle ja kiihdytettäessä sai etua "imusta". Kallistetun mutkan jälkeen takaa tuleva valitsi vapaan ajolinjan ja suoritti ohituksen. Muistankos ihan väärin? Ja eikös se ovaalille tulo mutka muutettu viime kaudelle jotta saatais vielä kovemmat vauhdit ja siinä samalla onnistuneiden ohitusten määräkin pääsi laskemaan. Tosin edelleen tuo ovaaliosuuden jarrutus paikka on yksi sarjan kiinnostavimmista.
Entäs Malesian suora-neulansilmä-suora yhdistelmä joka on muotoiltu niin leveäksi että mutkassa voi valita eri ajolinjan kuin edellä ajaja. Ohitusta voi yrittää jarrutuksessa ja/tai kiihdytettäessä.
Eikös ekana vuonna Indianapoliksessa ohiteltu siinä ovaali osuudella aika reippaasti. Ovaalille tulo mutka kun oli sen verran hitaan puoleinen että takana tulija pääsi aivan iholle ja kiihdytettäessä sai etua "imusta". Kallistetun mutkan jälkeen takaa tuleva valitsi vapaan ajolinjan ja suoritti ohituksen. Muistankos ihan väärin? Ja eikös se ovaalille tulo mutka muutettu viime kaudelle jotta saatais vielä kovemmat vauhdit ja siinä samalla onnistuneiden ohitusten määräkin pääsi laskemaan. Tosin edelleen tuo ovaaliosuuden jarrutus paikka on yksi sarjan kiinnostavimmista.
Entäs Malesian suora-neulansilmä-suora yhdistelmä joka on muotoiltu niin leveäksi että mutkassa voi valita eri ajolinjan kuin edellä ajaja. Ohitusta voi yrittää jarrutuksessa ja/tai kiihdytettäessä.