Oletko ajanut ylinopeutta

Viimeisen vuoden aikana

  • Olen ajanut ylinopeutta henkilöautolla

    Äänet: 30 78,9%
  • En ole ajanut ylinopeutta henkilöautolla

    Äänet: 4 10,5%
  • En ole ajanut henkilöautolla

    Äänet: 4 10,5%

  • Äänestäjiä yhteensä
    38

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Hesarissa uutinen.

"3/4 nuoresta ajanut ylinopeutta", mielestäni uutinen tuossa on se, että 1/4 ei ole.

Pollataas kuinka moni foorumisti on ajanut viimeisen vuoden sisään ylinopeutta henkilöautolla.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18207
Vedän aina TÄYZSII!! Kerra vähä kuumotti, ku kytät huomas mut onnekx tiesin yhen hyvä oikkari ni pääsi karkuuu :D :D lol
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
No viimeksi jotain 20km/h ylinopeutta kun en huomannut väliaikaista nopeusrajoituksen vaihtumista tienpätkällä.
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Olen, todistetusti. Tosin vain ~5-8 km/h yli rajoitusten. Tämä siis todistetusti.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Olen rehellinen ihminen, enkä koskaan ole ajanut ylinoeutta.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Olen ajanut viimeisen vuoden aikana hyvin vähän yhtään minkäänlaisella autolla. Ylinopeutta on sinä aikana tuskin ollut enempää kuin pari kilometriä/h
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18371
Vielä pahempi. Kuulut niihin taulapäihin, jotka ajavat rekalla sellaista ylinopeutta, että henkilöautoilijoilta on henki pois? :doubtful::thumbdown
Vähän pakko toisinaan maaseudulla, mutta ei muualla. Tai no ei se mikään pakko olisi, mutta kun on aika-taulu jonka mukaan pitäisi elää.
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Vähän pakko toisinaan maaseudulla, mutta ei muualla. Tai no ei se mikään pakko olisi, mutta kun on aika-taulu jonka mukaan pitäisi elää.
Mikään pakko ei ole ajaa sellaista ylinopeutta, että aiheuttaa toisen ihmisen kuoleman. :thumbdown
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18371
Mikään pakko ei ole ajaa sellaista ylinopeutta, että aiheuttaa toisen ihmisen kuoleman. :thumbdown
Itse en ole kuolemisista puhunut, mutta ihan hyvin joku voisi menehtyä hiljasellakin nopeudella. Ei ajeta tästä lähtien metriäkään ja pysytään pois ihmisten ilmoilta.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Nimimerkkit Albert Oil ja Kapteeni Kahjo huilaavat viikon sisällöttömistä one-liner viestistään.
 
Ylös