Oletko homo- tai bi-seksuaali?

Mikä on seksuaalinen suuntautumisesi

• Olen avoimesti homo- tai bi-seksuaali

Äänet: 3 3,7%
  • Olen kaapissa oleva homo- tai bi-seksuaali

Äänet: 7 8,6%
  • Olen tylsä hetero

Äänet: 69 85,2%
  • Olen jas... siis en ole varma vielä suuntautumisestani

Äänet: 2 2,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    81
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kerran olen joutunut ihan syvällisestikkin miettimään olenko jompikumpi pollissa kysytyistä. Syy tälle itsetutkiskelulle oli rankka ryyppyilta jonka jälkeisenä aamuna heräsin teltasta kauniin naisen ja ruman miehen välistä. Mielenkiintoiseksi tilanteen teki se, että heräsin tukevassa halausotteessa tämän miehen kanssa.

Vaan kyllä minä silloinkin päädyin siihen tulokseen, että naiset on ne minun juttu. Joten joudun vastaamaan olevani tylsä hetero.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Huomionarvoista on se että kun pari tyttöä vastaa noin, (mies)porukka on täällä kalsaripyykillä alta aikayksikön (15 min?) ja jos samaa vastaisi joku mieshenkilö niin jo olisi meininki toinen.
Itsehän en paskantaisi housuuni kummassakaan tilanteessa, ellei sitten olisi vatsa aivan kuralla ja säikähtäisi samaan aikaan jotain tosi pahasti.

WebSlave

Trackman
Se on jännä että tytöt sanoo olevansa avoimia lesboilulle, mutta kuitenkin toi Melissan tilasto osoittaa ettei niitä paljon ole. Ja ne harvat mitä olen nähnyt, vaikuttavat sellaisilta että ovat sitä huomioarvon ja tabujen murtamisen vuoksi.
Tunsin aikoinaan yhden tyttöparin ja heistä en kyllä ikinä olisi arvannut, elleivät olisi itse kertoneet. Eivät olleet sitä julkisesti eivätkä muutenkaan mitenkään erottuneet massasta.

Toki sitten tunnen sellaisiakin tapauksia, jotka ovat muutenkin ulkoasultaan sen verran huomiotaherättäviä, ettei seksuaalisuus ole huomioarvon kannalta lainkaan merkittävä asia.

Pecca

Well-known member
Sijainti
Suomi
Miksi kysely on johdatteleva, että heterot olisivat tylsiä?:thumbfh:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Noi prosentit vastaa melko hyvin mun tuttavapiirinkin jakaumaa, homomiehiä on ainakin kolme kertaa enemmän kuin lesbonaisia. Toki varmasti on sellaisiakin, jotka eivät ole niin läheisiä, että olisivat mulle kertoneet.

Mä olen niin tylsä hetero, että kukaan nainen ei ole edes ikinä yrittänyt iskeä minua, mistä olen hieman katkera :(

Sue_me

Well-known member
Jos olisin nainen niin vehtaisin vaan naisten kanssa.

Olenko siis lepso?111!!

Status
Ei avoinna uusille viesteille.