Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Mutta oisko parempi olla kakkosessa vai kakkonen?Parempi olla kakkonen koska kakkonen on y...... jollei sitten tarkoitettu juurikin sitä että olen karvainen musta aukko keskellä haisevaa kanjonia .
Mutta oisko parempi olla kakkosessa vai kakkonen?Parempi olla kakkonen koska kakkonen on y...... jollei sitten tarkoitettu juurikin sitä että olen karvainen musta aukko keskellä haisevaa kanjonia .
Ei ole kokemusta miltä tuntuisi olla reikä jonkun pakaroiden välissä joten vastaan ykkösen.Mutta oisko parempi olla kakkosessa vai kakkonen?
Tuosta jutusta sen verran, että tästä kärsivät (tai ajoittain nauttivat) ihmiset oman, kuitenkin suht suppean, kokemukseni mukaan aika usein kategorisoitavissa bi-osastolle. Myös kumppaneiden määrä voi olla varsin huimaava. En tiedä onko asiasta jotain tutkimusta tehty, mutta kumma jos ei.Mitä homo/bimiehiin tulee, niin katselen ihan mielelläni kahden hyvännäköisen miehen suutelua.En kuitenkaan pidä siitä meteliä, koska muut ihmiset tuskin harjoittavat omia parisuhteitaan minun viihdykkeekseni. Ja olen kuullut useamman kerran kuinka etenkin biseksuaaleja ärsyttää se että heterot yliseksualisoivat heitä, tai olettavat heidän automaattisesti olevan jotenkin heteroita tai homoja vapaamielisempiä mitä tulee esim. seksikumppaneiden lukumäärään (kerralla).
Ei lain.Näköjään tavoitteena on hieman pidemmällä aikavälillä saada valtio ja kirkko erotettua toisistaan, mikä ei välttämättä ole huono homma lain.
Toihan on kristinuskon peruskivi. Ja nerokashan se on. Vaadittu panos on mitätön ja tuotto massiivinen. Voittojen kotiuttamista ei voi todistaa.Tuollainen ajattelutapa mun on jotenkin vaikea sisäistää, mutta tavallaan se ehkä antaa voimaa, että vaikka olis syyllistyny mihin ni jeesus antaa luvan jatkaa elämää ilman turhia painolasteja harteilla.
Kyllä jotenkin ahdistava video oli. Kyllä nämä raamattupiirit omaa oksaansa sahaavat tällaisilla. En ole asiantuntija, mutta ei Raamattua pitäisi lukea kuin....piru Raamattua. Nämähän ottavat sieltä tietyt kohdat ja tulkitsevat niitä mielensä mukaan. Veikkaan, että herätysjuhlilla kuitenkin vaikkapa possua syödään. Eikös raamatussa sanota niinkin ettei porsasta saisi syödä?Hmm ihan mielenkiintoinen videopätkä oli . Eikä pistänyt vihaksi lain.
Vitsikästä asiasta tekee se, että siinä vaiheessa kun ihmiset erosivat massoina Homoillan jälkeen, uskovaiset vetosivat siihen ettei kannattaisi, koska "ei seksuaalisuus nyt niin olennainen asia kristinuskossa ole". Nyt se sitten kuitenkin taas on niin tärkeää, että pitää ruveta "parantamaan" nuoria. :nope:Seksihän kiinnostaa lähes kaikkia. On kuitenkin varsin omituista, että nämä kaiken maailman hihhulit keskittyvät ensisijaisesti siihen tuomitsemalla suurin piirtein kaiken siihen liittyvän. Luulisin kuitenkin uskonnon kuin uskonnon painottuvan ihan muihin asioihin kuin seksuaalikäyttäytymiseen.