Oletko istunut formula-autossa-polli?

Oletko istunut formula-autossa, minkälaisessa

• Äänestäjiä yhteensä
    42

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
En oo istunna. En oo ees nähny luonnossa. Paitti kerran Rysselin lentokentällä oli vanha Marlborough McLaren. Vieläkin harmittaa, etten kuvannut/kuvauttanut itseäni sen äärellä.

Makkonen

Guest
Londoossa oli aikoinaan Alontson replika. En yrittänyt istua tuohon.

Minardi fani

Well-known member
Sijainti
Kuopio
Olen. JJ Lehdon autossa..olikohan Dallara..? muistan että ainakin vanhat kunnon keppivaihteet oli.

iceman1988

Well-known member
Olen istunut J.J.Lehdon kauden 1991 Dallara f1-autossa. Toi oli Seinäjoen vauhtiajoissa paikanpäällä joskus muutama vuosi sitten ja siellä sai kuvauttaa itsensä sen ohjaamossa. Dallaralla ajettiin myös näytöskierroksia Seinäjoen kapernaumin radalla.

Mustiskuusviis

Well-known member
F3

Joskus aikoja sitten F3 ssa jossain hyväntekeväisyys tapahtumassa. Maksua vastaan sai itsestä kuvan ohjaamossa.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Ja karting auto on ihan hirmuinen vormula.:rolleyes:

Mitä tossa on jaskaa, jos ei mahdu, niin ei mahdu. Jos ei ole koskaan formulassa istunut, niin ei ole. On siis neitsyt sen suhteen ja pitäisi pitää turpa kiinni F1-forumilla.:D
Kyllä mä mahdun kabiiniin, ei mun reidet niin isot vielä ole. Tuolla nyt ei ollut mulle sopivaa pollivaihtoehtoa, mutta jotain oli pakko vastata kun en halua jättää vastaamatta.

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Oon istunu joo, oli ihan kokonainen peli aikoinaan erään ostoskeskuksen tiloissa.

Vehkeeseen oli yhdistetty "simulaattori", elikkä GP kolmonen :D

En oo ihan varma mut se saattoi olla joku Footwork tai sit JJ:n Dallara tai joku tällanen vähä heikompi tasoinen 90-luvun viritys.

Ihan suht ahdistava penkki ja "aito" ratti. Polkimista en ihan varma ole mut se täytyy sanoa, että kyllä se suhteellisen ahdas peli oli. Ei mulla mittaa ole ku noin 179 cm ja siihen aikaan painoa noin 80 mut aika epämiellyttävän ahdistava kokemus oli siihen tunkeutua.

Ajotuntuma ei kovin kaksinen ollu mut kyllä sillä parit pikku pojat voitti. Kunnes paikalle saapui vähä parempia GP kuskeja.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Sörnäisten F3000-kisan jälkeen 1997 Dino Morellin auto oli jätetty siihen nykyisen Kalasataman metroaseman luo, Hermannin rantatien parkkikselle. Ketään tiimin edustajaa ei näkynyt missään, joten tottakai autoon piti istahtaa. Ahdasta oli. Kuvakin on jossain.