Oletko joutunut soittamaan hätänumeroon?

...

  • Kyllä

    Äänet: 25 73,5%
  • En

    Äänet: 9 26,5%

  • Äänestäjiä yhteensä
    34

Koiruus

Well-known member
Liittynyt
17.9.2009
Viestit
973
Sijainti
Tampere
:D
Kuulostaa jännältä naapurilta. Mistä se edes oli saanut kuumaa tuhkaa kerrostalossa? Nuotio olohuoneessa?
En asu kerrostalossa vaan omakotitalossa, joka on jaettu neljäks eri asunnoks. Kamiinat on joka asunnossa.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Kamiinat on joka asunnossa.
Kuulosta vieläkin jännemmältä.

Kyllä meillä vaan sai poistua koulun alueelta ruokkiksella.
Vittu mitä suklaata! Meillä oli äijiä kiväärien kanssa katolla väijyssä. Yks Eskokin ihmetteli kävellessään, kun takanaan hiekka rapisi. Krapulainen tarkk'ampuja se vaan kohdisti tähtäintä. "ÄLÄ, ÄLÄ LAAKASE, MÄÄ OLEN MENOSSA HAMMASLÄÄK..." kerkes Esko kirkaista ennen kuin makasi pyörätiellä kieli asvaltissa ja peräsuoli korvassa. Harmi, kiva poika oli, päivittäin homosteltiin.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13721
Varmaan noin 10v sitten olin yöllä parvekkeella, ja naapurikerrostalon alaoven potkaisi joku sälli paskaksi ja meni sisään. Olikohan silloin vielä poliisin 10022 käytössä, mutta kuitenkin soitin, ja pian tulivat poliisit paikalle ja löysivät tekijän jostain asunnosta. Liekö sitten joku muu siinä talossa osannut ohjata heidät oikean oven luo.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24219
Sijainti
lappeen Ranta
Varmaan noin 10v sitten olin yöllä parvekkeella, ja naapurikerrostalon alaoven potkaisi joku sälli paskaksi ja meni sisään. Olikohan silloin vielä poliisin 10022 käytössä, mutta kuitenkin soitin, ja pian tulivat poliisit paikalle ja löysivät tekijän jostain asunnosta. Liekö sitten joku muu siinä talossa osannut ohjata heidät oikean oven luo.
Jos se potkaisi seuraavankin oven paskaksi ja poliisit sitten sen takaa hänet löysivät.

edit. tai siis eihän välttämättä paskaksi potkaistun oven takana voi olla mitään kun se kerran on paskana ja mahdollisesti ikäänkuin vähän siellä sun täällä, se ovi, mutta niinku silleen periaatteessa oven takaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös