Melinda
Sponsored by Sam
Asiaan... mulla on ainakin ollut eri vahvuisia suonenvetoja, alkaen 'huudan, kierin ja vaikerran' - tasosta aina 'auts, kävelenpä tässä vähän niin se helpottaa' - tasoon. En siis heti rankkais Ruunarin eksää valehtelijaksi.
^Melissa sanoi:En siis heti rankkais Ruunarin eksää valehtelijaksi.
Nopeahuoli sanoi:Niin, eihan se mistaan hyvasta seksista puhunutkaan!![]()
Mulla on ollut pääasiassa vain jalkapohjassa ja on mennyt kohtalaisen nopeasti ohi. Vaimolla oli molempien raskauksien aikana useita öisiä suonenvetoja ja enpä näin sivusta seuranneena niitä kovinkaan miellyttävinä pitänyt. Toki yritin avittaa parhaani mukaan vääntämällä/hieromalla/lämmittämällä jalkoja kulloistenkin toiveiden mukaan.^Melissa sanoi:Asiaan... mulla on ainakin ollut eri vahvuisia suonenvetoja, alkaen 'huudan, kierin ja vaikerran' - tasosta aina 'auts, kävelenpä tässä vähän niin se helpottaa' - tasoon. En siis heti rankkais Ruunarin eksää valehtelijaksi.
^Melissa sanoi:Asiaan... mulla on ainakin ollut eri vahvuisia suonenvetoja, alkaen 'huudan, kierin ja vaikerran' - tasosta aina 'auts, kävelenpä tässä vähän niin se helpottaa' - tasoon. En siis heti rankkais Ruunarin eksää valehtelijaksi.
Runar ja Kyllikki sanoi:Siitä sitten jatkettiin tielle 130 Riihimäelle ja Hyvinkäälle.
toleranssisiipi sanoi:Näiksää muo?
VJR sanoi:Eikös ne piikit ole sitä varten, että sen myrkyn saa helposti suoneen vetämättä sitä esiin?
elle sanoi:Magnesiumia poreena lasillinen iltaisin!
Yöllä heräsin, kun pohkeesta veti suonta. Ei ollu eka kerta, enkä vieläkään ole tehny asialle mitään. Ehkä pitäs.