Oletko/olitko koulukiusattu?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Juu nyt kun asiaa on pohdittu niin kai PuoliPöhkö teki ihan oikein, vaikka minusta tuntuu hieman kyseenalaiselta, että ulkopuolinen puuttuu asiaan. Mutta juu opettajan kanssa siitä puhuttiin ja kyllähän siinä hieman kyynelkin tuli, mutta kahden oppilaan kanssa asia on jo puhuttu. Nimiä en sano. Yhden kanssa puhutaan aikuisen kanssa. Mutta siis Puolipöhkölle iso kiitos. (Älkää tappako mua, mut en olisi varmaan ikinä puhunu aikusille)
Loistavaa. Tuo viestisi kosketti ihan oikeasti. Tässähän herkistyy.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Juu nyt kun asiaa on pohdittu niin kai PuoliPöhkö teki ihan oikein, vaikka minusta tuntuu hieman kyseenalaiselta, että ulkopuolinen puuttuu asiaan. Mutta juu opettajan kanssa siitä puhuttiin ja kyllähän siinä hieman kyynelkin tuli, mutta kahden oppilaan kanssa asia on jo puhuttu. Nimiä en sano. Yhden kanssa puhutaan aikuisen kanssa. Mutta siis Puolipöhkölle iso kiitos. (Älkää tappako mua, mut en olisi varmaan ikinä puhunu aikusille)
Veikkaan, että saattoi tehokkaamminkin vaikuttaa ihan ulkopuolisen viesti asian tiimoilta kuin jos esim. olisit itse mennyt jollekin opettajalle tai rehtorille kertomaan. Helposti olisi voinut mennä sellaiseksi "Katsotaan nyt jos se vaikka loppuisi itsestään." -jutusteluksi.

Ja jos asiat tulee tällä kuntoon niin se on paras vaihtoehto ihan kaikille. Sinulle, kiusaajille, koululle... no, kaikille. Edelleen :thumbup: PuoliPöhkölle ja sinulle myös.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Veikkaan, että saattoi tehokkaamminkin vaikuttaa ihan ulkopuolisen viesti asian tiimoilta kuin jos esim. olisit itse mennyt jollekin opettajalle tai rehtorille kertomaan. Helposti olisi voinut mennä sellaiseksi "Katsotaan nyt jos se vaikka loppuisi itsestään."

Ja jos asiat tulee tällä kuntoon niin se on paras vaihtoehto ihan kaikille. Sinulle, kiusaajille, koululle... no, kaikille. Edelleen :thumbup: PuoliPöhkölle ja sinulle myös.
Juu, heti kun mun ope sanoi, et joku ulkopuolinen jonkun keskustelupalstan avulla oli ilmoittanut niin aloin heti miettiä, et: ''Ei hitto, mitä ne nyt tähän puuttuu''
Ekaks mä epäilin tuota Mehe Riemarsuota, mutta juu ihs, aisia on kai nyt paketissa. En kyllä uskalla näyttää pärstääni niille.

Makkonen

Guest
Hienoa että koulussa otettiin tuo asia heti käsittelyyn puolipökäleen meilin jälkeen, eikä 'katotaan nyt myöhemmin-periaatteella'.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Hienoa Puolipöhkö!

Ja Iso8, kuten tästä toikista huomaat, tuollaiset asiat voivat jäädä mieleen tavalla tahi toisella aika pitkiksi ajoiksi. Silloin kun tuollaista tapahtuu, voipi helposti itse ajatella että kyllä sen kestää, koska sehän loppuu viimeistään muutaman vuoden päästä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ja on muuten mukava huomata, että kouluissa tehdään asioille jotain kun niistä vaan saadaan tavalla tai toisella tieto.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Hienoa Puolipöhkö!

Ja Iso8, kuten tästä toikista huomaat, tuollaiset asiat voivat jäädä mieleen tavalla tahi toisella aika pitkiksi ajoiksi. Silloin kun tuollaista tapahtuu, voipi helposti itse ajatella että kyllä sen kestää, koska sehän loppuu viimeistään muutaman vuoden päästä.
Minä itseasiassa juurikin noin mietin, ennen tätä päivää. En sanonu sitä kellekkään.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Sen verran tästä forumista Iso8:lle ja miksei muillekin, että niinkuin sanoin joskus, tämä on ehkä haastavin keskustelufoorumi Suomessa mihin voisi lievästi kehitysvammainen teinityttö sukeltaa mukaan. Täällä lyödään aika reippaasti suoraan ja epäsuorasti sanallisesti ja vittuilu, se on aina seuranamme. Lisäksi keskusteluun ja kanssakäymiseen vaikuttaa oleellisesti se, että kukin tuntee pitkälti toisen forumhahmon "luonteenpiirteet". Hyvät ja huonot.

Mutta siihen omalta osaltaan on vaikuttamassa se tosiasia, että tämä on ihan oikea yhteisö ja ennen kaikkea täällä on hahmon takana aina selvästi oikea ihminen. Pöhkis osoitti sen tässä tapauksessa konkreettisesti.

Ja jottei postaus menisi ilman kuittailua, niin ILVES!

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Sen verran tästä forumista Iso8:lle ja miksei muillekin, että niinkuin sanoin joskus, tämä on ehkä haastavin keskustelufoorumi Suomessa mihin voisi lievästi kehitysvammainen teinityttö sukeltaa mukaan. Täällä lyödään aika reippaasti suoraan ja epäsuorasti sanallisesti ja vittuilu, se on aina seuranamme. Lisäksi keskusteluun ja kanssakäymiseen vaikuttaa oleellisesti se, että kukin tuntee pitkälti toisen forumhahmon "luonteenpiirteet". Hyvät ja huonot.

Mutta siihen omalta osaltaan on vaikuttamassa se tosiasia, että tämä on ihan oikea yhteisö ja ennen kaikkea täällä on hahmon takana aina selvästi oikea ihminen. Pöhkis osoitti sen tässä tapauksessa konkreettisesti.

Ja jottei postaus menisi ilman kuittailua, niin ILVES!
No juu.. mut on täällä ihan kivaakin. Ja TAPPARA.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Juu, heti kun mun ope sanoi, et joku ulkopuolinen jonkun keskustelupalstan avulla oli ilmoittanut niin aloin heti miettiä, et: ''Ei hitto, mitä ne nyt tähän puuttuu''
Ekaks mä epäilin tuota Mehe Riemarsuota, mutta juu ihs, aisia on kai nyt paketissa. En kyllä uskalla näyttää pärstääni niille.
Ihan vilpittömän iloinen olen puolestasi, jos asia tällä helpottuu. Tuo jatkuvan kiusaamisen kohteena oleminen on jotain, jota en kenellekään toivo.

Lukkofaneille voisin muuten toivoa, mutta en uskalla, koska pelkään Ison Ajan kostoa. Kaulus kiristää ajatuksestakin.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ja on muuten mukava huomata, että kouluissa tehdään asioille jotain kun niistä vaan saadaan tavalla tai toisella tieto.
Tämä on paras tapahtuma tässä ketjussa, se, että kuraa ryhdyttiin oikeasti lapioimaan siellä tontilla. Se jos mikä on aidosti mieltä ilahduttavaa. :thumbup:

Isokasille sanon samat sanat kuin muutkin :

Kiusaaminen ei häivy mihinkään "itsestään", jollei siihen ihan oikeasti puututa.
Siksi asiasi oli pakko saattaa sellaisten tietoon, jotka koulunne oppilasturvallisuudesta ovat vastuussa ja joilla on konkereettinen mahdollisuus vaikuttaa asiaan.

Kiitos ja anteeksi :wink:

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Tämä on paras tapahtuma tässä ketjussa, se, että kuraa ryhdyttiin oikeasti lapioimaan siellä tontilla. :thumbup:

Isokasille sanon samat sanat kuin muutkin :

Kiusaaminen ei häivy mihinkään "itsestään", jollei siihen ihan oikeasti puututa.
Siksi asiasi oli pakko saattaa sellaisten tietoon, jotka koulunne oppilasturvallisuudesta ovat vastuussa ja joilla on konkereettinen mahdollisuus vaikuttaa asiaan.

Kiitos ja anteeksi :wink:
Juu ei sun tartte pyytää vaan minun, koska mielessäni kritisoin tuota tekoasi päivällä, mut nyt olen kiitollinen. Vaikka en kyl enää ikinä avaudu tällä lailla.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Juu ei sun tartte pyytää vaan minun, koska mielessäni kritisoin tuota tekoasi päivällä, mut nyt olen kiitollinen. Vaikka en kyl enää ikinä avaudu tällä lailla.
Avaudu vaan. Vaikka täällä ollaankin aika pällejä niin silloin tällöin korsi pilkahtaa neulakeosta.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Kaikki tärkeä taitaa olla jo sanottu, mutta liityn nyt kuitenkin PuoliPöhkölle hattua nostavien joukkoon. :thumbup: Rohkea, ja toivottavasti myös palkitseva liike.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Kaikki tärkeä taitaa olla jo sanottu, mutta liityn nyt kuitenkin PuoliPöhkölle hattua nostavien joukkoon. :thumbup: Rohkea, ja toivottavasti myös palkitseva liike.
En sanonutkaan, että minäkin nostan hattua.