Balthazar
Luonnollisesti.
Enpä usko, että olisin moisiin toimiin itse arvannut ryhtyä. Hatunnosto Mehelle ja PP:lle.
Heh, me kaikkihan nyt tiedämme, että sinä et ole ketään meistä pidempi.Littipeukku Pöhkikselle.
Toinen littipeukku kaikille jotka malttaneet olla tarttumatta Pyry -täkyyn.
Tämä. :thumbup: Vuoden kommentiksikin voisi palkita.Pöhkis on vuoden 2011 Forumisti jo nyt!
Lue ylemmät postaukset.Kuka täällä meni ilmoittamaan asioistani??
Sä teit mitä.. mä siis en.. no.. kiitos kai...Tiedoksi isokasille:
Laitoin juuri koulusi rehtorille toimenpidevaatimuksen kiusaamisasiaan puuttumiseksi. (Koulusi selvisi tuolta "esittele itsesi" toikista)
Mailissa on yhteystietoni jos tarvitsevat minulta lisätietoa (sellaista minulla ei tosin taida mailini sisällön lisäksi olla)
Lainasin mailiini seuraavat otteet kirjoituksistasi tilanteen selventämiseksi:
Uteliaat kaipaavat lisätietoja. Onko odotettavissa tilanteen helpottumista?Sä teit mitä.. mä siis en.. no.. kiitos kai...
Se on varmasti lopulta hyvästä näin. Sun kommenteista voi hyvin lukea, että se kiusaaminen ei ollut sinulle mieluista ja että koit sen nimenomaan kiusaamisena.Sä teit mitä.. mä siis en.. no.. kiitos kai...
Juu nyt kun asiaa on pohdittu niin kai PuoliPöhkö teki ihan oikein, vaikka minusta tuntuu hieman kyseenalaiselta, että ulkopuolinen puuttuu asiaan. Mutta juu opettajan kanssa siitä puhuttiin ja kyllähän siinä hieman kyynelkin tuli, mutta kahden oppilaan kanssa asia on jo puhuttu. Nimiä en sano. Yhden kanssa puhutaan aikuisen kanssa. Mutta siis Puolipöhkölle iso kiitos. (Älkää tappako mua, mut en olisi varmaan ikinä puhunu aikusille)Se on varmasti lopulta hyvästä näin. Sun kommenteista voi hyvin lukea, että se kiusaaminen ei ollut sinulle mieluista ja että koit sen nimenomaan kiusaamisena.
On toki mahdollista, että olemme saaneet täällä jotenkin erilaisen kuvan kuin mitä todellisuus on, mutta sen saamamme kuvan perusteella on mielestäni oikein, että Pöhkis toimi.
On hyvin mahdollista, että olet voinut osittain jopa hyväksyä sitä kiusaamista sillä varjolla, että saat siitä ainakin huomiota ja sinulla on "ystäviä". Se ei tee siitä oikeutettua ja se kävi viesteistäsi selväksi, että et siitä kuitenkaan pitänyt.
Voi olla, että tuntuu kuin olisit ehkä pettänyt porukkaa tai jopa kavereitasi, mutta nyt ne oikeat kaverit vasta nousevat esiin. Usko pois.
Ei tapeta. Kuten aiemmin tuli mainittua, itsekin olin koulukiusattu muutaman vuoden, ja ikinä en saanut kerätyksi tarpeeksi rohkeutta kertoakseni asiasta vanhemmille tai opettajille. Lopputuloksena itseluottamuksen palautuminen on vielä näin kymmenen vuotta myöhemminkin vähän työn alla.Juu nyt kun asiaa on pohdittu niin kai PuoliPöhkö teki ihan oikein, vaikka minusta tuntuu hieman kyseenalaiselta, että ulkopuolinen puuttuu asiaan. Mutta juu opettajan kanssa siitä puhuttiin ja kyllähän siinä hieman kyynelkin tuli, mutta kahden oppilaan kanssa asia on jo puhuttu. Nimiä en sano. Yhden kanssa puhutaan aikuisen kanssa. Mutta siis Puolipöhkölle iso kiitos. (Älkää tappako mua, mut en olisi varmaan ikinä puhunu aikusille)
Juu.Ei tapeta. Kuten aiemmin tuli mainittua, itsekin olin koulukiusattu muutaman vuoden, ja ikinä en saanut kerätyksi tarpeeksi rohkeutta kertoakseni asiasta vanhemmille tai opettajille. Lopputuloksena itseluottamuksen palautuminen on vielä näin kymmenen vuotta myöhemminkin vähän työn alla.
Hyvä että asia on nyt tapetilla, toivottavasti selviää kerrasta. :thumbup:
Nämä hommat on monesti helpompia aikuisille (siis täällä foorumilla), kun on monia asioita jo harjoiteltu. 1/2s teki hienon ratkaisun ja toivottavasti se auttaa sinua arjessasi.(Älkää tappako mua, mut en olisi varmaan ikinä puhunu aikusille)