Oletko/olitko koulukiusattu?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Muistaakseni Virpi Miettinen esitteli tuon teorian jo vuosia sitten jossain juorulehdessä. Noloa, että esitti teorian omanaan, vaikka oli sen JPP:ltä pöllinyt.
En vetäisi ihan noin tiukkaa linjaa. Keksihän Walt Disney ja George Lucas pyörän erikseen ja suurinpiirtein yhtä aikaa sekä toisistaan tietämättä. Että tässä on varmaan sama juttu käynyt.

Knoukka

Well-known member
Kun näissä pilalle tasa-arvoistetuissa pohjoismaissa ei voi rangaistuksen pelossa kehua, että onpa upeet tissit niin joudutaan sen sijaan haukkumaan läskiksi tai miksi milloinkin. Italiassa ja muissa miehen ja naisen eron vielä ymmärtävissä maissa tyydytään vaiti ihailemaan tai kehumaan. Tässä ollaan menty mettään meillä täällä ja pahasti.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
TÄH?? Tän täytyy nyt olla vitsi, täytyyhän??

Minun täytyisi tällä syömisellä uskoa, että on olemassa sivistynyt eurooppalaisvaltio, jossa aikuiselle ihmiselle huudetaan "kattokaa mikä ruma läski"??
Oiskin vitsi. Vaikken olekaan mikään Megan Fox ni en mä kyllä mikään nazgulkaan ole, ja silti aina löytyy jotain mikä on pielessä. Laihdutin 20 kiloa ja silti tuli huutoja. Borderlinepotilaana ne on kaikki mulle maailmanloppuja, en osaa ignoorata niitä.

Örfil

Guest
Oiskin vitsi..
Aivan kummallista juttua. En olisi kuuna päivänä uskonut että moisen kohteeksi olet joutunut. Käsittämätöntä.
Lisäksi olin varma että junnusukupolvi forumisteista on treffikutsuja laittanut jo pilvin pimein. Ainakin pitäisi laittaa.
Sinähän olet kaunis nuori nainen!

Jallmari

Well-known member
Sijainti
Lieto
Pikkasen kiusattu kouluissa, mutta armeija oli helvettiä. Kiitos tästä Porin paskiaisille.

jjv

Arschloch
Toki, mutta porilaiset on hiukka yliammuttua siihen tarkoitukseen.
Joo, porilaiset muodostavat riittävän sietokyvyn mittarin jo läsnäolollaan. Näin Satakunnassa palvelleen huomiona...

Jallmari

Well-known member
Sijainti
Lieto
Eikös armeijan käymisen tarkoitus ole nimenomaan oppia kestämään vitutusta ja vittuilua?
Juu mutta ei sentään jokapäiväistä huutelua aina samoista henkilökohtaisista asioista.

Parasta oli kun 9kk miehet kotiutui, oli minun kaappini täytetty partavaahdolla. Ikävä kyllä suurin osa kiusaajista jäi seurakseni vielä kolmeksi kuukaudeksi.

Joo, porilaiset muodostavat riittävän sietokyvyn mittarin jo läsnäolollaan. Näin Satakunnassa palvelleen huomiona...
Pitää paikkansa, toki yksi kaveri oli poikkeus. Mukava porilainen hän. Mutta ei ollut toki samassa patterissa.

Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Juu mutta ei sentään jokapäiväistä huutelua aina samoista henkilökohtaisista asioista.
Nykyään jo suurimmassa osassa puolustusvoimien yksiköistä on kiusaamisen suhteen nollatoleranssi. Mikäli käy tekemässä komppanianpäällikkölle ilmoituksen kiusaajat ovat kusessa elleivät lopeta, muussa tapauksessa komppanianpäällikkö on kusessa.

jjv

Arschloch

Parasta oli kun 9kk miehet kotiutui, oli minun kaappini täytetty partavaahdolla. Ikävä kyllä suurin osa kiusaajista jäi seurakseni vielä kolmeksi kuukaudeksi.
Mielikuvituksetontahan se on jos on aina sama tyyppi silmätikkuna.

Jallmari

Well-known member
Sijainti
Lieto
Nykyään jo suurimmassa osassa puolustusvoimien yksiköistä on kiusaamisen suhteen nollatoleranssi. Mikäli käy tekemässä komppanianpäällikkölle ilmoituksen kiusaajat ovat kusessa elleivät lopeta, muussa tapauksessa komppanianpäällikkö on kusessa.
Juu, oli tiedossa mutta oma kantti ei kestänyt mennä ison pomon juttusille.

Alikessut taas oli samaa saapumiserää ja eivät reagoineet vaikka kaiken näkivät.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Pitää paikkansa, toki yksi kaveri oli poikkeus. Mukava porilainen hän. Mutta ei ollut toki samassa patterissa.
Todennäköisesti muualta vähän aikaa siten Poriin muuttanut. Muussa tapauksessa erittäin hämmästyttävää.