Oletko/olitko koulukiusattu?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Kotiteollisuuden tunneista tulee mieleen se kerta kun "kuristin" kaveria banaanilla, joka oli yhtenä ainesosana hedelmäsalaatissa. Kaveri pläjäytti kyseisen banaanin vauhdilla pöytään, jolloin paikalle tuli opettaja, joka haljennutta ja kuorien välistä keltaista mössöä valuttavaa banaania roikottaen kysyi: "Mitenkäs te aiotte tämän nyt sitten paloitella?".

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kotiteollisuuden tunneista tulee mieleen se kerta kun "kuristin" kaveria banaanilla, joka oli yhtenä ainesosana hedelmäsalaatissa. Kaveri pläjäytti kyseisen banaanin vauhdilla pöytään, jolloin paikalle tuli opettaja, joka haljennutta ja kuorien välistä keltaista mössöä valuttavaa banaania roikottaen kysyi: "Mitenkäs te aiotte tämän nyt sitten paloitella?".
:ahem:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tuossahan tuo perusjuttu tuleekin oikein naamaan hierottuna. Räyhääjä ja mahdollisesti kiusaaja saa rangaistuksen ennemmin tai myöhemmin. Kyllä toleranssisiipeä on varmaan monet kerrat vituttanut pohjattomasti seikka, että on ollut kukkona keskellä ihailevaa kanalaumaa, mutta ei ole räyhähalukkuudessaan tajunnut tilannetta. Oikeastaan käy sääliksi köksätunnin tolea nyt :(.
Kyllähän se jälkikäteen ottaa päähän, kun toistakymmentä tyttöstä hääräs siinä ympärillä, ja meikäläisellä kaikki valttikortit käsissä, niin mä pelaan tilanteen mm. laittamalla maustepippuria riisipuuroon (ainoa joka tuota joutui syömään, olin mä itse) ja parafiiniöljyä opehuoneeseen leivottuun kakkuun.
Nykyään ehkä tulis pelattua kortit vähän eri tavoin.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kyllähän se jälkikäteen ottaa päähän, kun toistakymmentä tyttöstä hääräs siinä ympärillä, ja meikäläisellä kaikki valttikortit käsissä, niin mä pelaan tilanteen mm. laittamalla maustepippuria riisipuuroon (ainoa joka tuota joutui syömään, olin mä itse) ja parafiiniöljyä opehuoneeseen leivottuun kakkuun.
Nykyään ehkä tulis pelattua kortit vähän eri tavoin.
Nykyään laittasit parafiiniöljyä riisipiuuroon ja maustepippuria kakkuun? Niin sitä ihminen kehittyy.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Omana peruskouluaikanani jäi mieleen kun eräs koulukiusattu ampui kiusaajansa (Raumanmeren koulusurmat).
Muistan tapauksen. Ja monet huhut kiusaamistavoista, kuten jäteastiaan sulkeminen kiusaajien istuessa kannen päällä. Jne...

Jonsen vallan väärässä ole, niin toinen ammutuista oli lupaava jääkiekkojuniori. Ehkä jopa toisen polven kiekkoilija tms... Kuitenkin liittyi jotenkin julkisuuteen?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Semmonen jännä homma tässä toikissa, että moni sellattii forumisti joutunut kiusatuksi joista sitä ei arvaisi näin nettituttavuuden pohjalta. Sen paremmin erittelemättä ketä tarkoitan ja miksi.

Näin se vaan on.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Semmonen jännä homma tässä toikissa, että moni sellattii forumisti joutunut kiusatuksi joista sitä ei arvaisi näin nettituttavuuden pohjalta. Sen paremmin erittelemättä ketä tarkoitan ja miksi.

Näin se vaan on.
Ei se mikään ihme ole, kun näkee millaisia ihmisraunioita täällä vaeltaa.

Joppe_001

Well-known member
Sijainti
Tois pual jokkee
Mä olin joskus yläasteella porukan lyhyin, ja sillä meriitillä nyt ylläripylläri tuli välillä vastaan vähän ikäviä tilanteita. Kerran tuli istumista kun paloi käämit ja alettiin painimaan. Sittemmin oon nähnyt tän jätkän luokkakokouksessa, ja täytyy kyllä ihmetellä miten ihmiset lopulta muuttuu (aikuistuu?) muutamassa vuodessa. Lukioon lähdin käpykylästä kaupunkiin, ja täytyy sanoa että on yksi parhaista valinnoista mitä on tullut tehtyä.

Veidt

Well-known member
Tänään se taas jatku. Ehdin jo hetken luulemaan, et se loppu, mut ei. Olisihan se ollut ihan liian helppoa. Nyt ope oli siinä lähellä ja se pyysi niitä lopettaan ja ne usko, mut heti kun koulu loppu niin se alko taas. Nyrkki melkein osui, mut ei ihan.
Tuli semmonen konsti mieleen, että jos hommaat jonkun pienen äänitallentimen ja huomaamattoman mikrofonin, ja pistät sen taskuun tallentamaan. Tai voihan kännyköilläkin nykyään tallentaa ääntä. Tunti kun loppuu ja joutuu sinne käytäville meneen niin pistää sen aina nauhottamaan.

Siitä kun saa muutaman esimerkin kiusaamisesta tallennettua, niin voi viedä rehtorille kuunneltavaksi. Äänenlaadun olis tietenkin hyvä olla sellasta että saa selvän mitä sanotaan ja kuka puhuu.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Tänään sit tapahtu mun pahin painajainen: Fyysinen väkivalta.

Jättipitkä Pyry yritti oikeesti lyödä mua päin naamaa, mut mä estin se lyömällä sitä käteen.
Sit yks mua n. 2 cm pidempi Aku löi mua ja sit mä löin sitä takasin. Kun tunti loppu niin se löi mua taas ja mä olin just lyömässä sitä takasin, kunnes aikunen tuli väliin.