Oletko ollut työttömyyskortistossa?

Oletko ollut työttömyyskortistossa?

  • Kyllä

    Äänet: 20 51,3%
  • En

    Äänet: 19 48,7%

  • Äänestäjiä yhteensä
    39

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
2000-2005 välisenä aikana,kun aineet vei miestä ja työnteosta ei olisi tullut mitään.Kysymys: Tunnetteko monta ihmistä,jotka ovat saaneet töitä työkkärin kautta? Kysyn,koska itse ja monet tutut eivät löytäneet sitä kautta mitään,mutta vuokrafirmojen kautta olen minä ja monet tutut päässeet vakituiseen työsuhteeseen.
Kuopiossa 2005 kaveri kertoi, että hänen kaverinsa olisi saanut työkkärin järjestämän työpaikan. Eli ei se täysin turha laitos voi olla!
Kyllähän sen koko firman voisi ihan oikeasti lakkauttaa ja jättää vain mol.fi:n pyörimään, se on ainoa järkevä asia mitä työkkäri pystyy tarjoamaan.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Yks kaveri sai 90-luvun alkupuolella hommia työkkärin kautta ja pääsi työkkäriin töihin. Sitä aikaa kun oli jotain reilu puoli miljoonaa työtöntä. Myöhemmin se muutti Turkuun ja tappo ittensä.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Työkkäri on siis todistettavasti työllistänyt ainakin yhden kaverin 90-luvun alkupuolella sekä kuopiolaisen vuonna 2005.
 

Rogue

Jää(telö)mies
Liittynyt
30.7.2009
Viestit
1203
Sijainti
Banned
Työkkäri on siis todistettavasti työllistänyt ainakin yhden kaverin 90-luvun alkupuolella sekä kuopiolaisen vuonna 2005.
Nyt heitit Sami sellaisen faktan tiskiin, että oksat pois. :D

Onhan tuolla työkkärissäkin tullut käytyä, lähinnä ihmettelemässä mikä on sen toimenkuva.
Eikä se ole kyllä vieläkään minulle täysin selvää.

Viisi "työkkärintätiä" istuu pöydän ääressä facebookissa notkuen, joku satunnainen kadunkulkija tulee sisään ja kysyy tädiltä jotakin, hänet ohjataan toisen tädin luo,
siitä kolmannen tädin luo.. ja niin edelleen..

Turha laitos näillä tiedoilla, työpaikan hankkimisessa en ole lähipiirissäni kuullut olleen apua.
Mutta onhan se kahdenkin ihmisen työllistäminen kahden vuosikymmenen aikana todella huikea saavutus ;)
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jossakin tollaisissa kortistoissa ei ole kuin jotkut työttömät korkeintaan!
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
Tunnetteko monta ihmistä,jotka ovat saaneet töitä työkkärin kautta?
Minä ja kymmenkunta työkaveriani. En tiedä onko meijän firmassa ollut tuotannossa koskaan ketään, joka olisi hakenut sinne töihin. Pyytävät työkkäriä lähettämään muutaman tyypin haastatteluun, kun työntekijää tarvitaan.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
2000-2005 välisenä aikana,kun aineet vei miestä ja työnteosta ei olisi tullut mitään.Kysymys: Tunnetteko monta ihmistä,jotka ovat saaneet töitä työkkärin kautta? Kysyn,koska itse ja monet tutut eivät löytäneet sitä kautta mitään,mutta vuokrafirmojen kautta olen minä ja monet tutut päässeet vakituiseen työsuhteeseen.
Muista en tiedä, mutta Kajaanissa töitä en tuon puolen vuoden aikana saanut, enkä itsekään kauhean aktiivisesti etsinyt.

Sen sijaan Turussa pätkähti duunipaikka ihan työkkärin listoilta alle kahden viikon. Ensin vuokrausfirman kautta ja myöhemmin vakkariksi.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös