Captain Howdy
Well-known member
Dominius on kyllä ihan kiva.
Poimin viestistä olennaisen. Tai siis sen, mikä minua tällaisissa jutuissa aina närpeää. Kovin pahasti närpeää. Siis, otoskoot ovat järjestään naurettavan pieniä. Silti julistetaan varmoja tuloksia populaatiotasolle. No ehkä ko. tutkimuksessa onkin vasta pyydystetty jotain trendiä.Tulokset on vastikään julkaistu Legal and Criminological Psychology -aikakauskirjassa.
Tutkimuksessa haastateltiin 14 psykopaattiseksi luokiteltua murhaajaa Kanadan vankiloissa.
Ai niinku sitten varaa syödä?Nälkäkin olis ja onneks kohta on tilipäivä!
Mä heräsin yks aamu Dompparin postaus mun sängyssä. Hetken siinä että häh, mutta sitten panin postauksen taskuun ja hipsin lähikapakkaan. Pari tuoppia otettuani viereiseen pöytään istui nuori neitonen, jolta kysyin että kiinnostaako neitiä runous. Että mulla ois yks taskussa, joka on kuin sulle kirjoitettu. Neito että mikäpä siinä, hiivin viereen ja annoin runosuonen sykkiä. Se oli hyvä aamupäivä se, oikein hyvä. Kiitos, Domppari, kiitos!Tässä oli äsken Dompparin postaus. Siinä postauksessa oli penis erektiossa. En tiedä mitä sille postaukselle tapahtui. Se oli outo postaus.
Ainoastaan webslaven huomatessa ja tulkitessa.Etädiagnosoinnista heiluu banjo.
No siis enemmän lehdet noista tekee yleistyksiä. Harvemmin tutkimuksen tekijät niitä laajoja yleistyksiä tekee. Mutta mun mielestä ennemmin hyvin tehty tutkimus ja pieni otos kuin iso otos ja päin vittua tehty tutkimus.Poimin viestistä olennaisen. Tai siis sen, mikä minua tällaisissa jutuissa aina närpeää. Kovin pahasti närpeää. Siis, otoskoot ovat järjestään naurettavan pieniä. Silti julistetaan varmoja tuloksia populaatiotasolle. No ehkä ko. tutkimuksessa onkin vasta pyydystetty jotain trendiä.
Mutta usein on väitöskirja tms., jossa on haastateltu ehkä 30 ihmistä. Näiden perusteella sitten tehdään jopa tyyppiryhmiä, esim. taviskäyttäjä, kokeilija, hevijuuseri, tööt tööt. Väitöskirjatason työ, ja otoskoko niin pieni, ettei kunnollisilla tieteenaloilla moinen kävisi kuin esitutkimukseksi lopputyöhön! Ja lehdet siteeraa innokkaasti:nope:.
Nyt sä sekoitat sen pyryfin pinppaan.Yks aamu kävin pari tuoppia juomassa ja sitten palasin panemaan Dompparin postausta. Se oli hienoa se!
Mä voisin etädiagnosoida etädiagnostiikkalaitteellani, et sulla on jotain snadisti hampaankolossa Webastoa kohtaan.Ainoastaan webslaven huomatessa ja tulkitessa.
Tyypillisen psykopaatin vastaus.En ole.
Ei ole, ainoastaan hänen moderointiin liittyviä touhuja F1'sten ulkopuolella.Mä voisin etädiagnosoida etädiagnostiikkalaitteellani, et sulla on jotain snadisti hampaankolossa Webastoa kohtaan.
En ole.
En ole.
Tyypillisen psykopaatin vastaus.
Eipäs nyt ruveta yhtään ämpyilemään erehtymätöntä etädiagnosointityökaluani vastaan.Ei ole, ainoastaan hänen moderointiin liittyviä touhuja F1'sten ulkopuolella.
Just niin. Ja tuolla viittasin myös rahaan, rahaa rahaa rahaa....Ai niinku sitten varaa syödä?
Unohtui: "jotta siihen saakka moimoi, koska sitten saa taas syödä ja naida."Tuon jutun perusteella saatan olla tsykopaatti :doubtful:
Olen joskus käyttänyt kaikkia jutussa mainittuja sanoja ja viitannut mm. seksiin kun löin vasaralla peukaloon ja huusin kovaan ääneen v...u.
Nälkäkin olis ja onneks kohta on tilipäivä!
Eihän nuo unohtunu. En vaan viittiny ihan kaikkea paljastaaUnohtui: "jotta siihen saakka moimoi, koska sitten saa taas syödä ja naida."