Jätkä pelas saman kortin kuin möhömahaiset Volvo-rekkakuskit naapurustosta.Ai että miten homoa ois niissä trikoissa tervehtiä kaikkia joilla on sama kulkuneuvo alla.
Ei vaan muille pyöräilijöille.. Tosin en mä kyllä morjensta kaikille, joilla on fillari ja kypärä.. Lajikohtaisempi trendihän toi on. Maantiepyöräilijä moikkaa maantiepyöräilijälle, ei välttämättä maastopyöräilijälle. Bussikuski morjenstaa bussikuskille, ei välttämättä taksikuskille.Ai että miten homoa ois niissä trikoissa tervehtiä kaikkia joilla on sama kulkuneuvo alla.
Voisin kateellisuuttani ollakin. Kuulostaisi että sillä menee aika hyvin. Ruokaa kupu täynnä ja Volvolla ajelee.Oletko möhömaihainen Volvo-rekkakuski?
Toisella 2 Volvo-rekkaa ja V70 vielä siviiliautona. Akalla Yaris.Voisin kateellisuuttani ollakin. Kuulostaisi että sillä menee aika hyvin. Ruokaa kupu täynnä ja Volvolla ajelee.
Ja jos sillä on vielä kieli ulkona ajaessaan niin se on luultavasti duunimatkalla kehitysvammaisten työkeskukseen. Ainakin näin oli synnyinseudullain.käyttää pyöräilykypärää ja morjenstelee muille pyöräilijöille.
Sweet. V70.Toisella 2 Volvo-rekkaa ja V70 vielä siviiliautona. Akalla Yaris.
Dingdingding! Todellakin olen.Jätkä pelas saman kortin kuin möhömahaiset Volvo-rekkakuskit naapurustosta.
Oletko möhömaihainen Volvo-rekkakuski?
Sulosointuista kengän kopinaa ja kettingin kilinää. Sulla roikkuu jotain muuten huulesta. Ai, se oli puolikas lihapiirakka. Teillä se on rempseä asenne ja suht huoleton. Kuormatilaan astuminenkin koetaan häpeäksi.Dingdingding! Todellakin olen.
Suonenjoella poliisi tapasi kuorma-auton, jonka perävaunussa oli täysin sitomaton noin 20 tonnia painava kaivuri. Kuljettajaa epäillään liikenneturvallisuuden vaarantamista.
Tiedät varmaan aika hyvin, että harva täällä oikeasti ajaa rekkaa. Pyryfikin on sellainen moottorifillaroija.Teillä se on rempseä asenne ja suht huoleton.
Tietän tietän herran saavutukset, (Tre-Jns 2h), kurskillepa en olisi näin mennykkään sanomaan.Tiedät varmaan aika hyvin, että harva täällä oikeasti ajaa rekkaa. Pyryfikin on sellainen moottorifillaroija.