Oletko sinä mielestäsi Diesel-moottori, bensamoottori vai 2-tahtimoottori?

Mikä olet?


  • Äänestäjiä yhteensä
    17

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Otatko kierroksia nopeasti ja teet päätökset äkkiä.

Kierrätkö matalalta vai laulatko korkeaa sävelmää, kaikki ohittaen heti, meni syteen tai saveen. Vai tarvitsetko hetken aikaa, asiassa kuin asiassa, että pääset ns. zoneen.

Vai oletko ehkä äänekäs kaksitahtinen öljynpolttaja joka floppaa ennen maalia.
 
Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Riippuu fiiliksistä, asiasta, lääkityksestä ja milloin mistäkin. Kierrostiisseli ehkäpä.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Lisäksi ois voinu lisätä sähkömoottorin, jossa tietyn tason saavutettua, pärjää sillä hyvin, mutta kehityskelpoisuus on aivan nollissa ja tippuu lopulta aina kelkasta.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Vastaisin jos suinkin tietäisin, mikä vastausvhaihtoehto tarkoittaa mitäkin kuvaelmaa. Vaan kun en tiedä. Ehkä kierrän matalalta ja väännän korkealta. Eli olen hybridi.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
1.3-litrainen bensakone Pierburgin kaasarilla.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jaskattu polli. Turpodiisselissä on nimenomaan KORKEA vääntömomentti. Kysy vaikka Matxilta!

Olen turbodiiselmiehiä. Toisaalta... WROOM!!!
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Vastaan itse sitten.

Päässä pyörii helvetin korkeaviritteinen 2-tahti, joka välillä leikkaa kiinni. Ulospäin näkyy kuitenkin toiminnassa varsin Dieselmäisiä piirteitä. Kuitenkin täysin yllättäen välillä nostaen kierrokset bensakoneen kierrosrajoittimelle saakka, liikahtamatta kuitenkaan minnekään.

Vaihdelaatikkovikoja.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18420
Vastaan että olen bio-moottorinen voimanlähden, itse olen keksinyt koko järjestelmän ja itse käytänkin siitä nimitystä "tuuliviiri".
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Aika diisseli. Eikä sitä vääntöäkään enää kauheasti ole. Taitaa kansitiiviste falskata :rolleyes:
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Selkee matalta vääntävä kiisseli. Joskus esitän kierroskonetta, mut oikeesti jurnutan hitaasti ja pienillä kierroksilla ikuisuuden.

Naisten kanssa oon ihan täysillä kierroksilla kaiken aikaa. Ja sehän ei oo hyvä juttu pidemmän päälle, vaan johtaa laukeamiseen. Joka taas on ihan jees.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
- Tää on tää tonnikaksatanen aika paljon pienemmän näkönenki ku toi ykspilkkuvitonen. Ootsää tän kunnossa kuitenki pitäny?
- Tällä saatana mihinkää pääse.
 

T.K

Sähkö-ukkeli
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
3883
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Iso, yli 10 litranen kuutoskone, Cumminssi, joku väsymätön, supervääntävä yli 500hp turbodiiisseli, joka täytää euro6 päästörajoitukset viherpiipertäjien iloksi.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Matalavääntöinen Diesel, homma rullaa ihan hyvin niin kauan kuin vauhti säilyy. Kun nopeus putoaa liikaa, on sen uudelleenkerääminen aina tuskan takana. Toisaalta, sellaista mäkeä ei vielä ole vastaan tullut, josta ei olisi ylös lopulta punerrettu.
 
Ylös