Oletko syönyt sushia?

Oletko syönyt sushia?

  • Kyllä olen

    Äänet: 20 40,8%
  • En ole

    Äänet: 29 59,2%

  • Äänestäjiä yhteensä
    49

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Ei ole tullut edes maistettua. (sushi tosin tarkoittaa myös myös kypsennetylläkin täytteellä ladattua riisipohjaista ruokalajia)
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Olen. Tuoreista, hyvälaatuisista raaka-aineista hyvin valmistettu sushi on kerrassaan namia.

Jos luulee että pointti on vetää muikkuja raakana nassuun (kuten esim. Petersburgin reaktiosta voisi päätellä), niin aika simppelin kuvan on saanut tuosta ruuasta.

Suosittelen kokeilemaan.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
En ole syönyt jos graavilohta ei lasketa. Yksi mahdollisuus tähän mennessä ollut ja kyllähän Turussakin sussipaikkoja ainakin yksi on...notta.

Kattellaan. Sisko söi kerran, ei digannu.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Olen. Ihan jees, mutta ylihypetettyä. Oon enemmän graavilohi-ihmisiä :ahem:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Olen. Sashimia myös. Puikoilla tietysti. Ennakkoluulot raakaa kalaa kohtaan oli olemassa, mutta kokeilin ja tykkäsin.
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Enpä ole. Saapa nähdä syönkökään koskaan.
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Olen. Tuoreista, hyvälaatuisista raaka-aineista hyvin valmistettu sushi on kerrassaan namia.

Jos luulee että pointti on vetää muikkuja raakana nassuun (kuten esim. Petersburgin reaktiosta voisi päätellä), niin aika simppelin kuvan on saanut tuosta ruuasta.

Suosittelen kokeilemaan.
Päätteleppä ihan rauhassa, mutta en aio syödä raakana mitään kalaa.
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
En ole syönyt jos graavilohta ei lasketa.
Graavilohta ei lasketa. Yhdestä nautiskelemastani annoksesta on kuva täällä. Tuolla kerralla koko pöytäseurueelle oli yhteiset lautaset, joilta herkkuja poimittiin. E71-puhelimella otettu kuva ei kylläkään ole kovin onnistunut. Sushin yksi hienous on siinä, että runsaankin annoksen jälkeen on mukavan kevyt olo.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Ehkä omalla kohdalla tuo satoja on lievästi liioiteltu. Sata kertaa on todennäköisesti rikki, mutta tuskin kolme sataa.
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Liisankatua ajaessani silmiini osui Snellmaninkadulla sushia tarjoava ravintola, jossa en ole käynyt. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä paikasta?
 
Ylös