Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Nimet pöytään. Valkoisella.
Tuossa keväällä olin eräällä kurssilla, jolla oli erinäisiä kuvitteellisia ongelmanratkaisutehtäviä. Eräässä tehtävässä olin kuvitteellisen suomalaisen sinkkiämpäreitä valmistavan tehtaan henkilöstöpäällikkö. Ko.kuvitteellisen firman kuvitteellisena uhkana oli murmanskilainen halpasinkkiämpärivalmistaja.Olen venäläinen sinkkisankoämpäri.
Nuo vinku-intialaiset sattuvat olemaan YK:n pääsihteeri, sekä kahden maailman väkirikkaimman maan pääministerit.Viisi kappaletta tiedän. Kuka nyt noita vinku-intialaisia ja muita vinosilmiä tuntis? Tai edes tarvis tuntea?
Tiesin kuudennenkin. Ruottalaisen.:thumbfh:Nuo vinku-intialaiset sattuvat olemaan YK:n pääsihteeri, sekä kahden maailman väkirikkaimman maan pääministerit.
Ratkaisu oli lopettaa sinkkiämpäreiden teko ja siirtyä räpylöiden valmistukseen?Tuossa keväällä olin eräällä kurssilla, jolla oli erinäisiä kuvitteellisia ongelmanratkaisutehtäviä. Eräässä tehtävässä olin kuvitteellisen suomalaisen sinkkiämpäreitä valmistavan tehtaan henkilöstöpäällikkö. Ko.kuvitteellisen firman kuvitteellisena uhkana oli murmanskilainen halpasinkkiämpärivalmistaja.
ATS?Tuossa keväällä olin eräällä kurssilla, jolla oli erinäisiä kuvitteellisia ongelmanratkaisutehtäviä. Eräässä tehtävässä olin kuvitteellisen suomalaisen sinkkiämpäreitä valmistavan tehtaan henkilöstöpäällikkö. Ko.kuvitteellisen firman kuvitteellisena uhkana oli murmanskilainen halpasinkkiämpärivalmistaja.
Pääset residentin puolisoksi. Yli puolen nimet tiesin ja niiltäkin keiden nimiä en muistanut niin tehtävän mitä he hoitivat niin tiesin. Nro 1 jäi hämärän varjoon, mutta kaikki muut meni.2. D. Medvedev (en olis varmaan tuosta kuvasta tunnistanut ilman aiheesta tehtyä lehtijuttua)
9. L. Tähkä
10. Brittilän pääministeri. Cameron?
Pääsenkö resitentiksi?