Et varmaan tarkoita eukkoani joka sattuu juuri nyt olemaan Oslossa?Ei vissiin ole Oslossa helppoa.
Selän takana naureskellaan, ei oo viititty sanoa suoraan ettei hupi katoa.Sitä tässä oon ihmetelly, että kun mulle tulee noita typoja tämän tästä että eikö niitä kukaan huomaa kun ei tuu vittuilua. Vai ETTEKÖ TE LUE MUN POSTASUKSIA?!
Ei lueta.Sitä tässä oon ihmetelly, että kun mulle tulee noita typoja tämän tästä että eikö niitä kukaan huomaa kun ei tuu vittuilua. Vai ETTEKÖ TE LUE MUN POSTASUKSIA?!
HÄHÄHÄ, JÄTKÄ SANO "SUKSIA". ONNETONTAAHSitä tässä oon ihmetelly, että kun mulle tulee noita typoja tämän tästä että eikö niitä kukaan huomaa kun ei tuu vittuilua. Vai ETTEKÖ TE LUE MUN POSTASUKSIA?!
VARMAAN TARKOTTAA! MELKEEN LYÄN VETOJA ETTÄ TARKOTTAA!!Et varmaan tarkoita eukkoani joka sattuu juuri nyt olemaan Oslossa?
Ja täälläkö on sillä oikeinkirjoituksella oikeesti sun mielestä jotain merkitystä??Olisikin hyvä, jos olisi pelkästään pilkuista kiinni.
Ei helvetti, en halua kuulla enempää.....:yuck:VARMAAN TARKOTTAA! MELKEEN LYÄN VETOJA ETTÄ TARKOTTAA!!
Tosta puuttuu sanoja - esmes: Vittu, perse ja kusi! Ne pitää olla joka postauksessa parin kirjoitusvirneen kera.VARMAAN TARKOTTAA! MELKEEN LYÄN VETOJA ETTÄ TARKOTTAA!!
Sisältö on vitun tärkee. Ja kyrpä kanssa.Ja täälläkö on sillä oikeinkirjoituksella oikeesti sun mielestä jotain merkitystä??
Mun mielestä se on vaan sitä, että on joku lyöny jauhot suuhun, eikä pysty enää muuta sanomaan, jos ei tahdo suoraan myöntää että VITTU NYT KYRPEE.
Öhöm. Tuossa on nyt kyllä selvä kirjoitusvirhe...
Mitä mieltä nomi tästä asiasta on??
Menettääkö postaus merkityksensä, jos se ei ole kielellisesti täysin oikein?? Siis varsinkin täällä vapaalla?
Niin, eli se siitäSisältö on vitun tärkee. Ja kyrpä kanssa.
Niin eli ei ole pelkästään pilkuista kiinni. Mietis nyt vähän...Niin, eli se siitä
Ei vissiin ole Oslossa helppoa.
Ei saatana.Et varmaan tarkoita eukkoani joka sattuu juuri nyt olemaan Oslossa?
Ei näy pilkkua tuossa. miettiiNiin eli ei ole pelkästään pilkuista kiinni. Mietis nyt vähän...
Ahaa...ei mennyt perille. Ihmettelen suuresti.Ei näy pilkkua tuossa.
Eikös se just oll Oopeen kanssa jossain ItävaallasEt varmaan tarkoita eukkoani joka sattuu juuri nyt olemaan Oslossa?
Mikä ei mennyt??Ahaa...ei mennyt perille. Ihmettelen suuresti.
No se pilkku!Mikä ei mennyt??
Ei näy pilkkua tuossa. miettii
HätähousuAhaa...ei mennyt perille. Ihmettelen suuresti.