Mä oon kotona.. voin kipata aamuun shaakka.. :alppu:No se pilkku!
Mä oon kotona.. voin kipata aamuun shaakka.. :alppu:No se pilkku!
edith...Hätähousu
No mikä helvetin stoppari se aamu sinulle on?Mä oon kotona.. voin kipata aamuun shaakka.. :alppu:
Jeps. :thumbup: Älä nyt kuitenkaan oksenna näppikselle. Siis edes symbolisesti.Mä oon kotona.. voin kipata aamuun shaakka.. :alppu:
Väärin, viutn kuisprese! :mad_old:Vittu, perse ja kusi!
Voi se olla pelkkää vitun hajun kaipailuakin.
tmoin hyväksyvät valkoiset hampaat ovat osoitus laadukkaasta Forumpostauksesta.
Just näin!Väärin, viutn kuisprese! :mad_old:
Haista itse vitu :frank:Väärin, viutn kuisprese! :mad_old:
Niin että taas vitutti kun joku oli hymyillyt jonkun postausta (vitivitiviti)tmoin hyväksyvät valkoiset hampaat ovat osoitus laadukkaasta Forumpostauksesta.
Hienoo, että joku edes pysyy. Kaikki kun tuntuu välillä olevan NIIN KATOAVAAAAAA..Ikuinen on niin pysyvää..
Sitäpä itsekin ihmettelen, notta miksi ko. entinen veteraaniforumisti saa niin paljon palstatilaa jälkeen banninsa?Ei tainnut Haju arvata millaisen "jälkipolton" aiheuttaa
Taitaa olla niin, että keskustelut lähtevät elämään omaa elämäänsä jos ovat lähteäkseen eivätkä niinkään enää heijastele sitä alkusyytä.Sitäpä itsekin ihmettelen, notta miksi ko. entinen veteraaniforumisti saa niin paljon palstatilaa jälkeen banninsa?
juhnin ja Skyggeboyn/Siggeboin tapauksista ei tullut läheskään moista mielipiteiden vaihtoa.
Eikä edes Puhiksesta. No, hänen poistumisensa tiimoilta keskusteltiin lähinnä forumin ulkopuolisista asioista. Ja se on eri juttu se.
Vaikka huomioisi niin ketjun kuin kirjoittajankin on tämä viesti silti harvinaisen väärässä.Ei tainnut Haju arvata millaisen "jälkipolton" aiheuttaa
Luin tuon ko. ketjun loppuosuuden, ja näin ulkopuolisesta se vaikuttaa ihan bullshit-hommalta kokonaisuudessaan. Kärpäsestä on tehty härkänen. Joku hienohelma otti nokkiinsa turhanpäiväisestä vittuilusta, haju tarkoitushakuinen provoilija ja tämäkin ketju on kaikenkaikkiaan täysin turha.Vaikka huomioisi niin ketjun kuin kirjoittajankin on tämä viesti silti harvinaisen väärässä.
OK, kiitoksia tiedosta.Luin tuon ko. ketjun loppuosuuden, ja näin ulkopuolisesta se vaikuttaa ihan bullshit-hommalta kokonaisuudessaan. Kärpäsestä on tehty härkänen. Joku hienohelma otti nokkiinsa turhanpäiväisestä vittuilusta, haju tarkoitushakuinen provoilija ja tämäkin ketju on kaikenkaikkiaan täysin turha.
Ei kestä. Mopo on karannu käsistä jo kauan aikaa sitten.OK, kiitoksia tiedosta.
Mitenköhän tämäkin es jonnejen aloittama läppä on päätynyt lähes kaiken ikäisten huulille .Ei ole mopoa, on vain kolmipyörä. Väärä valinta ja raha jäi vetävän käteen.