Oliko hajun ikibanni oikein?

Oliko oikein antaa hajulle ikibanni?

  • Hajun ikibanni oli oikein

    Äänet: 24 32,9%
  • Hajun ikibanni oli väärin

    Äänet: 36 49,3%
  • Ei kiinnosta mitä tapahtuu, 20 vuotta uskossa, ei kuolemanpelkoa yeah

    Äänet: 13 17,8%

  • Äänestäjiä yhteensä
    73

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Voi hyvinkin olla, mutta kannattaa olla tarkka sanankäyttönsä kanssa täällä vapaalla, ettei tule kirjoitusvirheitä tai kirjoita vahingossa monitulkintaisia viestejä.
Joukahaisella ei juuri ole kokemusta siitä, että joutuu itse viestinsä kirjoittamaan. Täten antakaamme hänelle anteeksi.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Tässähän alkaa olla sellaisia viitteitä, että amisjätkät pisti akateemikon banjolle..
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Turhaa. Täällä on kaikki läskejä jo. Paitsi Jacques, Mosse, haikki ja oldez. Kaks ensinmainittua on teräsmiehiä, kolmas luonnonoikku ja neljäs on löytänyt viisasten kiven, joka on vehnätön luokavalio.
Ei kyllä kaikki on läskejä paitsi ehkä Knoukka.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Turhaa. Täällä on kaikki läskejä jo. Paitsi Jacques, Mosse, haikki ja oldez. Kaks ensinmainittua on teräsmiehiä, kolmas luonnonoikku ja neljäs on löytänyt viisasten kiven, joka on vehnätön luokavalio.
Jacques kyllä onnistuu olemaan sekä läski että ironman. Ja vielä ihan yhtä aikaa.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Itselläni ei ole itse substanssiin paljon sanottavaa. En ehtinyt Hajun kirjoituksia paljon lukea koska hän oli Ingnore-listassani käytännössä koko ajan.

Muuten olen sitä mieltä, että kaikki tarpeellinen lienee sanottu ja tämän voisi vaikka sulkea.......
 
Ylös