Myönnät siis olevasi väärässä?Ei. Ei niin.
Myönnät siis olevasi väärässä?Ei. Ei niin.
Fanitus kyllä muistuttaa toisinaan uskonnollista palvomista.Fanitus on fanitusta so what? Olet väärässä myönnä se.
Lisäksi jokainen elämänkatsomus perustuu uskoon.Fanitus kyllä muistuttaa toisinaan uskonnollista palvomista.
Minä en usko, että Jumalaa ei ole olemassa vaan tiedän. Missä mun usko?Lisäksi jokainen elämänkatsomus perustuu uskoon.
Tiedät uskovasi, vai uskot tietäväsi?Minä en usko, että Jumalaa ei ole olemassa vaan tiedän. Missä mun usko?
Oi! Luuletko, että lankean samaan provoiluun kuin Teoderik?Tiedät uskovasi, vai uskot tietäväsi?
En mä mitään luule, mä tiedän. :ahem:Oi! Luuletko, että lankean samaan provoiluun kuin Teoderik?
Mihin tietosi perustuu?Oi! Luuletko, että lankean samaan provoiluun kuin Teoderik?
Hei älä mee tuonne. Aihe kulutettiin jo aika nopsaan.Minä en usko, että Jumalaa ei ole olemassa vaan tiedän. Missä mun usko?
Mitkä tiedot?Mihin tietosi perustuu?
Hyvä hyvä. Tiedon perusteella toimivia ihmisiä tarvitaan aina.En mä mitään luule, mä tiedän. :ahem:
Tietosi ettei jumalaa ole...Mitkä tiedot?
Luultavasti samaan kuin mikä tahansa muukin tieto.Mihin tietosi perustuu?
Eikö haju vihjaillut jotain tuon suuntaista?Tietosi ettei jumalaa ole...
Ei. En lähde tähän leikkiin.Tietosi ettei jumalaa ole...
Kommenttisi on sekä uskovaisille, että ateisteille?Täällä porukka on ne niin fiksua, että ne tietää sellaisiakin asioita joita ei tietää voi.
Kommentti liittyy tiedon luonteeseen joten se on kaikille ja ei kenellekään.Kommenttisi on sekä uskovaisille, että ateisteille?
Oli muuten ehkä poliittisesti korrektein vastaus mitä vapaalla on tullut vastaan. Tuli selväksi.Kommentti liittyy tiedon luonteeseen joten se on kaikille ja ei kenellekään.
Luuletko oikeesti, että mulla on kovastikin empatiaa uskonnollisuutta kohtaan?Oli muuten ehkä poliittisesti korrektein vastaus mitä vapaalla on tullut vastaan. Tuli selväksi.