Vastasit tavalla, joka ei loukannut kumpaakaan osapuolta. Its cool.Luuletko oikeesti, että mulla on kovastikin empatiaa uskonnollisuutta kohtaan?
Vastasit tavalla, joka ei loukannut kumpaakaan osapuolta. Its cool.Luuletko oikeesti, että mulla on kovastikin empatiaa uskonnollisuutta kohtaan?
Koska se on totuus.Vastasit tavalla, joka ei loukannut kumpaakaan osapuolta. Its cool.
En mä sua kritisoi, jos sellaisen kuvan sait.Koska se on totuus.
“I guess the thing that I want to say about fandom is that it’s the closest thing to religion there is that isn’t actually religion."Fanitus kyllä muistuttaa toisinaan uskonnollista palvomista.
Jyrki Siukonen heitti vastaavan aikoinaan Kollaa Kestää -yhtyeestä(än). Meni suurinpiirtein: "Me osataan nyt soittaa suurinpiirtein niin hyvin kuin voi osata, oppimatta soittamaan."“I guess the thing that I want to say about fandom is that it’s the closest thing to religion there is that isn’t actually religion."
- Joss Whedon
Tolla kaverilla on muuten sekopäisiä faneja. Vois katella joku päivä taas Buffya tai Angelia.“I guess the thing that I want to say about fandom is that it’s the closest thing to religion there is that isn’t actually religion."
- Joss Whedon
No toi nyt on silkka mielipidekysymys.Mulla tulee aika usein sellainen olo, että jengi pitää joka ainoaa asiaa mielipidekysymyksenä. Sitten alkaa ahdistaa.
Joo tulihan se varmasti yllätyksenä. Mankelo kun ei ikinä esim. poista viestejä tai lukota toikkeja.Kun kerrankin Zaikomilta irtoaa suht laadukasta vittuilua, niin miksi ihmeessä se poistaa sen viestin?
Tuu taas Jkl:ään. Siellä sulla oli kivempaa kuin Hollolassa.-Kartingkeijot. Ei ole oikein, että näillä on omaa kivaa. Etenkään, kun minä en ole enää mukana. Perustakaa oma joku.
Viestien normaalin tason huomioiden poistot ymmärtää, mutta kun nyt vahingossa sattui osumaan...Joo tulihan se varmasti yllätyksenä. Mankelo kun ei ikinä esim. poista viestejä tai lukota toikkeja.
- Nettiyhteys poikki Kilpisjärven suljetulta ja Bouvet'lta.Minnuu huolestuttaa, kun ketään ei ole moneen päivään ikibanaanoitu. Laadin modejen työn helpottamiseksi listan tahoista, jotka on banjottava välittömästi:
-Naiset. Mitä niillä tekee muutenkaan. Ihan turha rotu.
-Raumalaiset. Rauma, tuo Suomen Vilppula. Joku roti.
-Puunhalaajaviherpiiperökommarit. Tää on attanas autofoorumi eikä mikään outo kummajaisfarmi. Menkää hippileirille siitä.
-Naiset. Varmuuden vuoksi toisen kerran. Tietävätpähän pysyä poissa.
-Nigel Mansell. Kuulemma kirjoittelee kahdellakin nikillä. Ei mahtunut Laareninkaan niin mitä suotta tännekään. Pläski mikä fläski. Pois vaan.
-Muut englantia äidinkielenään kirjoittavat. Ahdistavaa ruveta Pinterestin kautta kääntelemään niitä juttuja sitten. Ei toimi.
-Aviossa olevat. Ei mitään perusteita. Vituttaa vaan semmoinen. Ollaan sitä niin lutusia ja myötä- ja vastamäessä blööblööblöö.
-Kartingkeijot. Ei ole oikein, että näillä on omaa kivaa. Etenkään, kun minä en ole enää mukana. Perustakaa oma joku.
-Kaikki bonus-henkilöt. Tämä ei tarvinne selittelyjä. Banniin vaan. Mitä nekin on Forumille tuoneet? Kuraa kenkiensä pohjassa.
-Kaikki nuoret tyypit. No ne vaan haluu olla sekaisin. Tai mikä vielä pahempaa: Olla jotakin! Olkoot sitä jossain muualla.
Juu, ja päästäs samalla nomistaki.Hei voisitteko keskittyä johonkin muuhun, kuin tähän toikkiin....vois keskittyä vaikka Mosseen.
Niinpä. Jos nää toikit lähtisi, ei vois enää kirjoittaa...Juu, ja päästäs samalla nomistaki.
Vihapuhetta ja kiihoittamista! Rasistista syrjintää!Minnuu huolestuttaa, kun ketään ei ole moneen päivään ikibanaanoitu. Laadin modejen työn helpottamiseksi listan tahoista, jotka on banjottava välittömästi:
-Naiset. Mitä niillä tekee muutenkaan. Ihan turha rotu.
-Raumalaiset. Rauma, tuo Suomen Vilppula. Joku roti.
-Puunhalaajaviherpiiperökommarit. Tää on attanas autofoorumi eikä mikään outo kummajaisfarmi. Menkää hippileirille siitä.
-Naiset. Varmuuden vuoksi toisen kerran. Tietävätpähän pysyä poissa.
-Nigel Mansell. Kuulemma kirjoittelee kahdellakin nikillä. Ei mahtunut Laareninkaan niin mitä suotta tännekään. Pläski mikä fläski. Pois vaan.
-Muut englantia äidinkielenään kirjoittavat. Ahdistavaa ruveta Pinterestin kautta kääntelemään niitä juttuja sitten. Ei toimi.
-Aviossa olevat. Ei mitään perusteita. Vituttaa vaan semmoinen. Ollaan sitä niin lutusia ja myötä- ja vastamäessä blööblööblöö.
-Kartingkeijot. Ei ole oikein, että näillä on omaa kivaa. Etenkään, kun minä en ole enää mukana. Perustakaa oma joku.
-Kaikki bonus-henkilöt. Tämä ei tarvinne selittelyjä. Banniin vaan. Mitä nekin on Forumille tuoneet? Kuraa kenkiensä pohjassa.
-Kaikki nuoret tyypit. No ne vaan haluu olla sekaisin. Tai mikä vielä pahempaa: Olla jotakin! Olkoot sitä jossain muualla.
Kylläpä siellä nyt ollaan nokkelia! :wink:Tässä on: