LUETAANPAS:Jos ihan oikeesti muodostan mielipiteeni niin ihan varmasti Alppu olisi aivan oiva mode.
Mutta onko tarvetta lisämodeille? Nyt taitaa olla viisi, eiköhän se ole ihan riittävä määrä.
:ahem:vapaalle/vapautuvalle
Jaa niin juu. Ollaanko me seuraavaksi äänestämässä joku pois?LUETAANPAS:
Ei!Ollaanko me seuraavaksi äänestämässä joku pois?
107 käyttäjää \o/Puolueettomien tarkkailijoiden ilmoitusten mukaan asiaa seuraavat ns. "avainten" nykyiset haltijat, ehdokas sekä moderingin edustajat, kuten todisteista käy ilmi.
Toivottavasti huppupäisiä miehiä ei kuitenkaan ilmesty huomiseen möötteen vaan äänestys tapahtuu jatkossakin rauhanomaisissa merkeissä.
Näytä liitetiedosto 19907
Katos copterikin.Puolueettomien tarkkailijoiden ilmoitusten mukaan asiaa seuraavat ns. "avainten" nykyiset haltijat, ehdokas sekä moderingin edustajat, kuten todisteista käy ilmi.
Toivottavasti huppupäisiä miehiä ei kuitenkaan ilmesty huomiseen möötteen vaan äänestys tapahtuu jatkossakin rauhanomaisissa merkeissä.
Näytä liitetiedosto 19907
Mitäs muuta sulla on hukassa?Katos copterikin.
Alkaako puntti tutisemaan?Onko kukaan kysynyt Albertin halukkuutta tehtävään?
Ei kun minä nimittäin kysyin.Alkaako puntti tutisemaan?
:thumbup:
Vielä olen ilmaisena harjoittelijana, jotenKyllä olisi ja ehdoton ääni hälle, jos itse haluaa kuokkaan tarttua. Oletan, että on kyllä "turvetta käännettävänä", jos tuohon hommaan lähtee. Ja voisi korvata Albert Oil erään nykyisen moderaattorin, jolle on vähän käynyt sillain "too much, too soon".