Olisiko Albert Oil sopiva moderaattori?

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Olisiko Albert Oil sopiva F1 Forumin moderaattori?

• Kyllä

Äänet: 33 78,6%
  • EOS

Äänet: 1 2,4%
  • Ei

Äänet: 8 19,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    42
  • Äänestys suljettu. .

burb

.
Jos ihan oikeesti muodostan mielipiteeni niin ihan varmasti Alppu olisi aivan oiva mode.

Mutta onko tarvetta lisämodeille? Nyt taitaa olla viisi, eiköhän se ole ihan riittävä määrä.

Örfil

Guest
Jos ihan oikeesti muodostan mielipiteeni niin ihan varmasti Alppu olisi aivan oiva mode.

Mutta onko tarvetta lisämodeille? Nyt taitaa olla viisi, eiköhän se ole ihan riittävä määrä.
LUETAANPAS:

vapaalle/vapautuvalle
:ahem:

Minä ainakin kannatan "hallituspaikkojen" kierrätystä. Alppu toisi freesin lisän ja uuden näkökannan forumin johtoelimiin.
Alppuhan on tollaista kierrätyskamaa itsekin juurikin!

DW

2009-2016
Äänestinpäs. Samaa äänestän sunnuntainakin. Siitäs saatte.

Örfil

Guest
Ollaanko me seuraavaksi äänestämässä joku pois?
Ei!

Tämä ei ole meidän hallussa tämä homma. Toivon että kierto toimii vapaaehtoisperiaatteella. Nimenomaan näin.
Voimme korkeintaan lausua että KANSA VAATII!

Alppu lisäksi nauttii (nestemäisten lisäksi) laajojen kansalaispiirien luottamusta.

Örfil

Guest
Puolueettomien tarkkailijoiden ilmoitusten mukaan asiaa seuraavat ns. "avainten" nykyiset haltijat, ehdokas sekä moderingin edustajat, kuten todisteista käy ilmi.

Toivottavasti huppupäisiä miehiä ei kuitenkaan ilmesty huomiseen möötteen :eek: vaan äänestys tapahtuu jatkossakin rauhanomaisissa merkeissä.

Näytä liitetiedosto 19907

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Puolueettomien tarkkailijoiden ilmoitusten mukaan asiaa seuraavat ns. "avainten" nykyiset haltijat, ehdokas sekä moderingin edustajat, kuten todisteista käy ilmi.

Toivottavasti huppupäisiä miehiä ei kuitenkaan ilmesty huomiseen möötteen :eek: vaan äänestys tapahtuu jatkossakin rauhanomaisissa merkeissä.

Näytä liitetiedosto 19907
107 käyttäjää \o/

Örfil

Guest
Huisi yhteensattuma! Tämä on merkki taivaasta :ahem:

Örfil

Guest
Areenalaiset ovat aktivoituneet, EI äänistä voi näin päätellä.

Nyt pojat ja tytöt, laitetaas hanttiin!

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Kyllä olisi ja ehdoton ääni hälle, jos itse haluaa kuokkaan tarttua. Oletan, että on kyllä "turvetta käännettävänä", jos tuohon hommaan lähtee. Ja voisi korvata Albert Oil erään nykyisen moderaattorin, jolle on vähän käynyt sillain "too much, too soon".

Örfil

Guest
HYVÄ ITG! Nyt oma mies eduskuntaan eiku mitkäs vaalit nää nyt olikaan?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kyllä olisi ja ehdoton ääni hälle, jos itse haluaa kuokkaan tarttua. Oletan, että on kyllä "turvetta käännettävänä", jos tuohon hommaan lähtee. Ja voisi korvata Albert Oil erään nykyisen moderaattorin, jolle on vähän käynyt sillain "too much, too soon".
Vielä olen ilmaisena harjoittelijana, joten