Vielä kerran: Jos joku kävisi kisan lopussa kärjestä tekemässä ylimääräisen varikkopysähdyksen menettäen samalla voiton ja muutaman sijan, niin mikä muu kuin turvallisuussyy siinä voi olla takana? Mikään talli ei huvin vuoksi käy vaihtamassa yhtä rengasta antaen samalla voittoa pois. Näissä tapauksissa rengasta ei tarvitsisi edes tutkia. Kuten aiemminkin sanoin, yhden renkaan vaihtaminen toiseen ei ainakaan paranna auton tasapainoa ja suorituskykyä. Ja kun se vaihto joudutaan tekemään ylimääräisellä varikkokäynnillä, aikaa menee joka tapauksessa hukkaan vähintään 20 sekuntia radasta riippuen.
McLaren ei tuota mahdollisuutta käyttänyt, enkä olisi käyttänyt minäkään jos olisin asiasta päättänyt. McLaren pelasi kovilla panoksilla ja nostatti kisan jännitystasoa, mikä mielestäni kuuluu lajin henkeen.