Bobakki
@f1hog
Irronnut, ei irrotettu. Accidentally lukee säännöissä.Abel sanoi:Ei muuta kuin osia tiputtamaan ajon aikana, jos ei kierrosajat piisaa.
Irronnut, ei irrotettu. Accidentally lukee säännöissä.Abel sanoi:Ei muuta kuin osia tiputtamaan ajon aikana, jos ei kierrosajat piisaa.
Kaikki taisivat vain odottaa sitä, että rengas puhkeaa, mutta kukaan ei tainnut odottaa ripustuksen hajoavan. Rengas ei puhjennut, mutta ripustus hajosi.Törni sanoi:Totuus on kuitenkin se että selostajat ja varmaan miljoona suomalaista (ja muutama muu sata miljoonaa TV-katsojaa) olivat pala kurkussa ja pelkäsivät sen hajoavan, kuten se lopulta tekikin. Miksihän näin, jos sen kestäminen oli todennäköistä? No asiasta on turha ryhtyä jaaraamaan.
Kimihän nimenomaan yritti rengasta vaihtamatta Alonson tapaan hitaasti ajaa maaliin. Ei vaan kestänyt.J.Heldenview sanoi:
Renkaita vaihtamalla olis saatu varmoja MM-pisteitä vähän tyyliin Alonso Monacossa. Siis jos Mclarenin varkkimiehistön tumpuloimattomuuteen olis luottamista.
Mitenkäs silloin, kun Ferrarin ilmanohjaimet irtosivat?Bobakki sanoi:Irronnut, ei irrotettu. Accidentally lukee säännöissä.
Tai tekemään Bar:rit, ,mutta keskeytetään ns. jäähyttelykierroksella, jolloin auto "karkaa" käsistä näin tuomarit eivät ikinä saa selville auton todellista painoa....Abel sanoi:Ei muuta kuin osia tiputtamaan ajon aikana, jos ei kierrosajat piisaa.