[pilkunnuss] Min aseissa on panos yleensä palanu ruutikaasuksi. [/pilkunnuss]Ampuisin minä aseella, mutta en välttämättä tietäis mihin se panos sitten lopulta osuisi vai menisikö huti.
[pilkunnuss] Min aseissa on panos yleensä palanu ruutikaasuksi. [/pilkunnuss]Ampuisin minä aseella, mutta en välttämättä tietäis mihin se panos sitten lopulta osuisi vai menisikö huti.
Kurski ampuukin räkäpäillä, joissa ei ole kuin (vähän puuta) ja panos[pilkunnuss] Min aseissa on panos yleensä palanu ruutikaasuksi. [/pilkunnuss]
[pilkunnuss] Räkäpää on luoditon paukkupatruuna, johna hylsyn suu on rypistetty ja suljettu vahalla ("rä'ällä") jotta panos ei varise pisin mantuja. Ei ole puuta siin' lain, vaiks erheellisesti puuluotista paukkupatruunaa niin nimitetäänkin. [/pilkunnuss]Kurski ampuukin räkäpäillä, joissa ei ole kuin (vähän puuta) ja panos
Todennäköisesti kyllä.Kysymys pitäisi asettaa: tapatko vai tuletko tapetuksi, jos tilanteeseen (sota) joudut ja olet naamakkain hemmon kanssa jonka mielestä olet vihollinen?
Kummatkin sojottaa ladatuilla torrakoilla toisiaan.
Olen minä niitä ampunut intissä, ettäs tiedät. Et varmaan muute ois tiennyt, jos en ois kertonut.Kurski ampuukin räkäpäillä, joissa ei ole kuin (vähän puuta) ja panos