Olkkumainen polli kännykän unohtamisesta?

Haetko yleensä unohtuneen kännykän työpaikaltasi?

• Äänestäjiä yhteensä
    14

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tais Olkulle käydä eilen niin, että pluuri unohtu töihin ja lähti sitä hakemaan...??

Miten on, jos itsellä jää kännykkä töihin, niin haetko vai kitkutatko seuraavaan aamuun ilman?:doubtful:

Onko joku järjellinen syy? Siis lastenhoito, sukulaisten hoito, kaverit, työasiat, ... minkä takia se pitää hakea? Vai ihan vaan siltä varalta että lehtikauppias soittaa?

SamiJ

Well-known member
Riippuu tilanteesta. Jos on tiedossa, että joku tärkeä hlökohtaisiin asioihin liittyvä puhelu on tuloillaan, niin varmaankin tuo luuri tulee haettua.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
En hae, koska en halua olla liiaksi kiinni teknologiassa. Valmistaudun tulevaan EMP pulssiin, joka jossain vaiheessa iskee Ydinpommin tai auringon seurauksena. Vituttaa muutenkin tää nykyajan tapa, että pitää olla koko ajan tavattavissa ja sitten jos satut pistämään puhelimen kiinni, niin kysellään "Miksi sulla oli puhelin pois päältä?". Vittuako se sulle kuuluu!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Työn takia varmaan joutuu hakemaan. Tosin mullahan on työpaikka kotona, mutta jos jää konttorille, niin hakemaan joutuu.:thumbfh:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
En unohda kännykkää työpaikalleni. Tai jos unohdan, huomaan sen sen verran pian, että ei ole vaiva eikä mikään kipaista hakemaan se takaisin taskuun.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Jos olen ovesta astumassa ulos ja siinä muistan, niin hakisin. Muuten en, ellen tiedä, että jokin tärkeä puhelu on tulossa. Tosin unohtamisen kerran jälkeen päätin, että kännykkä on takin taskussa koko ajan töissä ollessa.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Kysymys on väärin muotoiltu, koska jos puhelin unohtuu töihin on puhelin kotona.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
En unohda kännykkää työpaikalleni. Tai jos unohdan, huomaan sen sen verran pian, että ei ole vaiva eikä mikään kipaista hakemaan se takaisin taskuun.
Sama. Avaimien, lompsan ja kännykän sijainti taskuissa tulee tarkastettua suht tiuhaan.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Samahan se mullakin on, mutta yleisesti ei.

Mutta pilkunnussimesta 107 pistettä Focke Wulfille.:thumbup:
Näinpä juuri. Jos unohtuisi muualle kuin kotiin, niin kai tuo olisi mentävä hakemaan, kun ei ole täyttä varmuutta milloin seuraavan kerran kyseisessä paikassa aikaansa viettää.

Toxin kanssa olen periaatteessa samaa mieltä ja tuon takia olen vuosikausia roikottanut lähes käyttämätöntä privaliittymää, jotta on saanut pistää työluurin pois päältä kesäloman ajaksi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Toxin kanssa olen periaatteessa samaa mieltä ja tuon takia olen vuosikausia roikottanut lähes käyttämätöntä privaliittymää, jotta on saanut pistää työluurin pois päältä kesäloman ajaksi.
Löytyy multakin privaliittymä. Tosin tainnut olla se puhelin ja simi pojan luonna jo vuoden.:D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Olen pari kertaa unohtanut enkä ole vielä tähän päivään mennessä hakenut. Toki jossain erikositilanteessa vois tulla tarve hakea, mutta semmoista ei ole vielä sattunut.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mä pistän vielä paremmaksi, mulla on vapaaaikana aina mukana vain ja ainoastaan privapuhelin, firman luuria en käännä välttämättä pois päältä, mutta jätän himaan, kun en ole töissä. Poislukien tietysti mahdolliset päivystykset (kuten nyt tulevanakin viikonloppuna). Privaliittymää en tarvitsisi, firman kapulaa voii aika huoletta käyttää vapaa-aikanakin (kuten suurin osa duunikavereista tekeekin), mutta en missään tapauksessa halua olla siitä riippuvainen, siksipä firman numeroa ei juuri kellään tutulla edes ole.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mä pistän vielä paremmaksi, mulla on vapaaaikana aina mukana vain ja ainoastaan privapuhelin, firman luuria en käännä välttämättä pois päältä, mutta jätän himaan, kun en ole töissä. Poislukien tietysti mahdolliset päivystykset (kuten nyt tulevanakin viikonloppuna). Privaliittymää en tarvitsisi, firman kapulaa voii aika huoletta käyttää vapaa-aikanakin (kuten suurin osa duunikavereista tekeekin), mutta en missään tapauksessa halua olla siitä riippuvainen, siksipä firman numeroa ei juuri kellään tutulla edes ole.
Niin, siis saahan firman (työsuhde)puhelinta käyttää 'omiin soittoihin', koska siitä maksetaan verokin. Jos on firman puhelin, ainoastaan firman käyttöön, niin hulluhan sitä kantaa mukanaan vapaa-aikana.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Niin, siis saahan firman (työsuhde)puhelinta käyttää 'omiin soittoihin', koska siitä maksetaan verokin. Jos on firman puhelin, ainoastaan firman käyttöön, niin hulluhan sitä kantaa mukanaan vapaa-aikana.
Veroja ei tartte tommosesta maksella, mutta kuten sanottua, maksan mieluummin privapuhelimesta kuin että olen riippuvainen firman numerosta.