Oloasupolli (monivalinta)

Mitkä seuraavista ovat tavanomaisesti päällä kotona?

• Äänestäjiä yhteensä
    49

Timanfaya

Group Speed Devils
Kesällä olen joko bikineissä, alasti, topissa ja minihameessa vaihdellen koska on niin hemmetin kuuma, pakko vähentää vaatteita.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Kesällä olen joko bikineissä, alasti, topissa ja minihameessa vaihdellen koska on niin hemmetin kuuma, pakko vähentää vaatteita.
Ja siinä missä minä olen suunnilleen takki päällä, on sulla aika kesäiset vaatteet vielä :)

Estate

Well-known member
Yleensä vähintään alushousut on jalassa, mutta viileämpään vuodenaikaan heitän lisäksi esimerkiksi aamutakin (ohutta, liukasta kangasta) tai yöpaidan päälle, kun tulen kotiin.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Tällä hetkellä vain bokserit.. Viileämmällä kelillä t-paita ja shortsit/verkkarit.. joskus sukat, joskus ei..

Mangelo

Well-known member
Tavallisin on kesällä shortsit ja t-paita tai vastaava. Joskus käytän kulahtanutta raskasta villapaitaa tai verkkari/college-housuja jos on kylmä. Verkkahousut yms. rankkaisin raskaiksi. Talvella aluskerrasto on tavallinen vaihtoehto lyhyelle tai raskaalle pukeutumiselle ja silloin myös nukun niillä. Alushousuja ja sukkia käytän lähes aina oli muita vaatteita tai ei. Nukkuessa näiden lisäksi joskus kulahtanut t-paita. Pipo, kengät tai jotain muuta löytyy joskus.

Ria

Jäässä
Vaihtoehdoista puuttui hame, joten jouduin vastaamaan kevyissä housuissa ja teepaidassa. Vastasin myös villasukat, koska suurimman osan vuotta ne kuuluu varustukseen.

Sue_me

Well-known member
Kalsarit ja sukat on meikän vakkarivarustus. Varsinkin näillä keleillä.

Timo Toikki

Hepittäjä
Helppo. Rutkupersehousut. Legenda-harmaat.

Persettä vetää maata kohden kuiva kakka.