Olympia 2010, välierä 1: Suomi - USA, liveseuranta.

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Laittaako Mertaranta tätä tappiota jotenkin maalivahtipelin piikkiin?
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Sama kun Jenkkien miehet vastaan Latvian naiset. Aivan naurettavaa leikkimistä.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Jos ei joukkeita tuntis, ni tuloksen perusteella vois veikata. Bulgaria-Kanada matsia.

Ei jumalauta maailmanluokan joukkue VOI JJMALAUTA PELATA NÄIN.

Täytyy olla valmennuksesssa vika jso tollain on kaverit kaffella. Vai mikä, siis mistä? Emmä tiedä. Oon niin pettyny.

Peli päättyy 12-3
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Hyvä Suomi...päästiin hyökkäysalueelle....:thumbup:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Liittynyt
23.2.2009
Viestit
2933
Sijainti
Tampere
Kannattaa laittaa lapset pois telkkarin äärestä kun Nurminen saa erätauolla kommentoida. Mutta hei, kyllähän Suomi tän vielä vie.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Kuulin viereistä huoneista huhua että Bäckström olisi onnistunut torjumaan. Pitääkö paikkansa?
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Sille nyt ei vaan ole mitään selitystä, että syöttää kahden metrin syötön vastustajan lapaan. Mikään hirveä kiire siinä ei vielä ollut vaikka hyökkääjät ohi tulivatkin - pakit saattoi jopa miettiä pelin kääntämistä koska normaalisti maalivahti avaa tuollaisessa tilanteessa nopeasti ja omille. Jos veskarilla on oikeasti hätä, niin se sulkee kiekon.
Olen samaa mieltä siitä, että ei ollut tekemätön paikka tuossa molarilla hoitaa homma.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kuulin viereistä huoneista huhua että Bäckström olisi onnistunut torjumaan. Pitääkö paikkansa?
Pitää paikkansa.

Tuli muuten mieleen mun aikaisemmin esittämä lause, jossa väitin että USA:n joukkue on tämän hetken maailman ykkösjoukkue. Tämä on ainoa asia joka mun mieltä piristää. USA vie kullan näistä olympialaisista.
 

Enrique

Well-known member
Liittynyt
18.12.2002
Viestit
1913
Hetkeen muista missään nähneensä tällaista peliä
 

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Liittynyt
23.2.2009
Viestit
2933
Sijainti
Tampere
Tähän kulminoituu kyllä täysin Suomikiekon tämän hetken tilanne. Papat ei pysy vauhdissa, vaikka pitää sanoa että Selänteen ansioista saatiin hetkeksi pyöritystä ja Usan maalien mättäminen loppu, eikä näillä nuorilla ole muuten vain tasoa.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Olen samaa mieltä siitä, että ei ollut tekemätön paikka tuossa molarilla hoitaa homma.
Käsittämätön juttuhan on oikeasti se, että kuinka voi koko joukkue paskoa housuihinsa yhden virheen jälkeen. Niitä nyt tulee myös parhaille joka tapauksessa, eikä tuota nyt sikäli ole tarpeen loputtomiin vatvoa.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Taidan katsoa viimeiset kaksi minuuttia että pääsen kuulemaan pelaajien ja valmentajan kommentit.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Varmaan pirun kova motivaatio Suomen pelaajilla tällä hetkellä. :D Vielä pitäs kaks erää jaksaa pelailla.
 
Ylös