Saattoi olla asiatonta taholtani, mutta ottaa päähän tiettyjen tietyt kommentit.Aika nopeasti tuli huomattua, että saattaa tässä ketjussa olla tarpeellista.
Ai, että se oli tahalleen ja tarkoituksella heitetty. Pistetään korvan taakse! :mad_old:Saattoi olla asiatonta taholtani, mutta ottaa päähän tiettyjen tietyt kommentit.
Olen niin tunteella mukana tässä.
Loppuin lopuksi hyvin toimittu moderaattorin taholta. Oles tarkkana jatkossa, jos selkäsauna jatkuu...
Enämpi kannattavaa olisi vain sammuttaa se telkkari. Ihan siis virtanäppäimestä vaan. Tulisi halvemmaksi...Jaloselle kenkää!
Kiprusoff ei kestä kovia pelejä!
Kiinan naisetkin veis tota pakistoa!
RUUTU IRTI!
Olen itsekin pariiin otteeseen todistanut kummaa moderointia. LIVESEURANTATOIKISSA. Live-toikissa mun mielestä saa elää tunteella ja saa kiroilla, toki toisiin kohdistuneet vittuilut voi karsia pois.Saattoi olla asiatonta taholtani, mutta ottaa päähän tiettyjen tietyt kommentit.
Olen niin tunteella mukana tässä.
Loppuin lopuksi hyvin toimittu moderaattorin taholta. Oles tarkkana jatkossa, jos selkäsauna jatkuu... *wink*
ITG vain haistatti vitut ton mun "Suomi on seuraava maailmanmestari, hei" -kommentin jälkeen. Ja oli näköjään tosissaan...jota en ensteksi uskonut.Olen itsekin pariiin otteeseen todistanut kummaa moderointia. LIVESEURANTATOIKISSA. Live-toikissa mun mielestä saa elää tunteella ja saa kiroilla, toki toisiin kohdistuneet vittuilut voi karsia pois.
Tänään en tiedä, enkä jaksa katsoa, mitä on poistettu. Mutta ei näitä "zättitoikkeja" pidä liian tiukasti moderoida.
Antaa ny saatana vähän elää.
F1-puoli erikseen.
Moderaattorit siivoaa sellaiset pois, mistä ei kirjoittajatkaan ole ylpeitä jälkikäteen. Tai ainakaan pitäisi olla. Plus toki suorat sääntörikkomukset.Olen itsekin pariiin otteeseen todistanut kummaa moderointia. LIVESEURANTATOIKISSA. Live-toikissa mun mielestä saa elää tunteella ja saa kiroilla, toki toisiin kohdistuneet vittuilut voi karsia pois.
Tänään en tiedä, enkä jaksa katsoa, mitä on poistettu. Mutta ei näitä "zättitoikkeja" pidä liian tiukasti moderoida.
Antaa ny saatana vähän elää.
F1-puoli erikseen.
No oli! Mutta ei siitä sen enempää. Kai?Ai, että se oli tahalleen ja tarkoituksella heitetty. Pistetään korvan taakse! :mad_old:
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1444498&postcount=173No oli! Mutta ei siitä sen enempää. Kai?