Omakotitalo

• Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
markoj sanoi:
Mulla menis aika liki, jos jaksaisin laskea.

Edit: No ei kovin liki. 28 sain, mutta saattaa uupua joku.
Etkos sa ole mua palijo nuorempikin, notta sulla on viela aikaa ;) Mulla oli baut 28 noin 4-5 vuotta sitten...

Nyt tosin saatan viihtya tassa talossa jonkun aikaa. Toivottavasti :dunno: Meinaan on pari asiaa, jotka asian voi muuttaa: ma rupeen tekeen rahaa ihan perkeleesti, ni ostetaan toinen talo tuolta meidan suosikkialueelta TAI muutetaan takas Juurooppaan. Oli taas kuulemma tullu "muhkea" tarjous Pariisista, mutta akka oli sanonu "Merci, mais cette fois c'est 'no'". Vaikka kuinka on sen suosikkikaupunti :rolleyes:

abc

DNF
4 muuttoa 24 vuoden aikana. Nyt on opiskeluajan (since 2001) toinen kämppä menossa. Muuttaminen on sen verran vittumaista hommaa, etten viitti kovin usein siirrellä kamoja.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mun ennatys on edelleen Jokioisista, meidan kolmannesta asunnosta silla paikkakunnalla: reilu 5 vuotta samassa talossa. Olin 11-16 vuotias. Se oli hienoa aikaa se :thumbup:

Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Mulla on nyt menossa 22. asunto ja muuttoa harkitaan. Jos vihdoin löytyisi se oma pidempiaikainen koti. Pisimmillään olen asunut 4,5 vuotta yhdessä asunnossa ja taitaa 7 vuotta samalla paikkakunnalla yhtäjaksoisesti olla ennätys. En siis ole mistään kotoisin.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Nopeahuoli sanoi:
Etkos sa ole mua palijo nuorempikin, notta sulla on viela aikaa ;) Mulla oli baut 28 noin 4-5 vuotta sitten...

Nyt tosin saatan viihtya tassa talossa jonkun aikaa. Toivottavasti :dunno: Meinaan on pari asiaa, jotka asian voi muuttaa: ma rupeen tekeen rahaa ihan perkeleesti, ni ostetaan toinen talo tuolta meidan suosikkialueelta TAI muutetaan takas Juurooppaan. Oli taas kuulemma tullu "muhkea" tarjous Pariisista, mutta akka oli sanonu "Merci, mais cette fois c'est 'no'". Vaikka kuinka on sen suosikkikaupunti :rolleyes:

Onhan sitä muuteltu ihan kiitettävästi. Alkaa jo piisaamaan. Mutta minkäs teet jos eukolla on "haku päällä". Mä just koitan vaan jäädä tänne pikku-pomoks. Katotaan ny miten se menee :D

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Huh huh mitä määriä. Itellä on nyt 21 vuotta täynnä samassa osoitteessa. Ei muuton muuttoa. Tällä hetkellä jonotan Tampereelta opiskelijayksiötä, mutta jonossa on vielä ainakin puolentuhatta ihmistä mun edellä. :thumbfh: Että hetki menee viä. :jaska:

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
EIpä tainnu tulla kauppoja koulusta, neljä tarjousta oli yhteensä tullut

KURITTULAN KOULUKIINTEISTÖN MYYNTI

TEKLA

08.11.2005

Loimaan kaupunki on tarjonnut myytäväksi käytöstä poistuneen Kurittulan koulukiinteistön, joka käsittää noin 7100 m2:n määräalan sekä seuraavat rakennukset:

- hirsirunkoinen lautaverhoiltu, vuonna 1930 rakennettu koulurakennus 425 h-m2
- talousrakennuksen 130 m2

Koulurakennuksesta on tehty kuntotarkastus 07.10.2005.

Suljetut tajoukset pyydettiin 28.10.2005 kello 15.00 mennessä.

* Loimaan lehden myynti-ilmoitus
** tarjousten avauspöytäkirja

Tarjouspyyntö julkaistiin Loimaan lehdessä, Turun Sanomissa sekä kaupungin kotisivuilla.

Määräaikana saapui neljä tarjousta, joista korkein on 121.950 euroa.

Ympäristöpalvelukeskuksen johtajan ehdotus:

Tekninen lautakunta esittää kaupunginhallitukselle, että Kurittulan koulukiinteistö myydään 25.10.2005 päivätyn tarjouksen mukaisesti Petri Kurpalle hintaa 121.950 euroa.
Aika suuri hinta :eek:

patriot

Foorumin senaattori
Jr- sanoi:
EIpä tainnu tulla kauppoja koulusta, neljä tarjousta oli yhteensä tullut
Aika suuri hinta :eek:
Onko sittenkään! Tilaa kuitenkin paljon ja jos kiinteistö on jotenkuten kunnossa niin... Vai onko se kauankin ollut pois käytöstä?

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
patriot sanoi:
Onko sittenkään! Tilaa kuitenkin paljon ja jos kiinteistö on jotenkuten kunnossa niin... Vai onko se kauankin ollut pois käytöstä?
Noh talon alapohja on osaksi mätä ja se tarvitsee uusia, lisäksi katto on uusimisen tarpeessa myös jätevesisysteemit tarvitsee uusia. Arvioitiin tarjousta jättäessä, että noin 100 000€ menisi remonttiin.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jr- sanoi:
Noh talon alapohja on osaksi mätä ja se tarvitsee uusia, lisäksi katto on uusimisen tarpeessa myös jätevesisysteemit tarvitsee uusia. Arvioitiin tarjousta jättäessä, että noin 100 000€ menisi remonttiin.
Voisit kysäistä huviksesi uudelta omistajalta, paljonko hän on arvellut remonttiin menevän :thumbup:

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Sam sanoi:
Voisit kysäistä huviksesi uudelta omistajalta, paljonko hän on arvellut remonttiin menevän :thumbup:
Empä viitti. Tammikuussa alkaa puunkaato tontilta :eek:

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Muutto suoritettu, kaksi yötä vietetty uudessa osoitteessa.

Muutamia huomioita:

- Lämpimän käyttöveden tuotto riittävä, vaikka olin varautunut huonoon vedentuottoon
- Sauna testattu, lämpiää hyvin, hyvät löylyt
- Takka vetää komeesti, ekat makkarat grillattu
- Jääkaappi paskana kun muutettiin, kannettu jo pihalle
- Lämmitysjärjestelmän säädössä tekemistä, ei tahdo kierto ylettyä viimeiseen huoneeseen
- Uudet ikkunat valmiina tehtalla, tullevat tälläviikolla tontille
- Tv-antennin läpivienti katossa surkea, uittaa vettä vanhalle huopakatolle. Muutama uuden katon pattinki uusittava. Yhden illan homma
- Pesuhuoneen lattialämmitys lienee ylitehokas, saisi varmaan niin kuumaksi, että rupeisi jalkapohjat kypsymään
- kWh -mittari pitää meteliä, uusi tilalle sähköntoimittajan piikkiin
- Talousosan lämmitysputkisto jossakin vaiheessa uusintaan
- Yöt nukuttu hyvin, parempi ilma kuin rivitalossa, johtuukohan huonommasta eristyksestä :D Ei vaan, tuskimpa se tuossa -79 rivitalossamekaan oli mikään viimisen päälle.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Tänään pyysin ensinmäisen lainatarjouksen. Laina-aika ~18 vuotta ja summa 150 000€ :eek: Huomenissa olis tarkoitus pyytää pari kilpailevaa tarjousta.