Ei kannata sitten hirveesti aukoa päätään toisen 156 neliölle.Mikkis sanoi:Ei ole varaa.
Tosiaan, jos se olis 250 neliötä ni kuka sen siivois. Toki mikäs siinä, jos on rahaa palkata siivoja jne. Mut joo, ihan hyvän kokonen toi Jr:n kämppä on mun mielestä. Ei oo vielä liian iso.Moe Szyslak sanoi:Ei kannata sitten hirveesti aukoa päätään toisen 156 neliölle.
Eiku tää menee näin: kokemuksestaAsko S. sanoi:Tosiaan, jos se olis 250 neliötä ni kuka sen siivois. Toki mikäs siinä, jos on rahaa palkata siivoja jne. Mut joo, ihan hyvän kokonen toi Jr:n kämppä on mun mielestä. Ei oo vielä liian iso.
Kaljat OK?:doubtful:Jr- sanoi:Noniiii nyt on kaikki valmista huomista valua varten.
Moe Szyslak sanoi:Kaljat OK?:doubtful:
Moe Szyslak sanoi:Mikäs lämmitys sulle tulikaan?:doubtful:
En jaksa lähteä selailemaan taaksepäin näitä sivuja
Juu, muuten. Itsekin kun oon reissuhommissa, niin omakotitaloa mä en pysty rakentamaan vaan joudun teettämään kaikki työt lähes.
Jos semmoseen lähdetään.
Eli semmosta avaimet käteen ja pankille rahaa joka kuukausi aika hemmetin kauan.
Niinpä.:ahem: Säästyy sievoinen summa rahhoo. Ja jotain hyötyä faijastakin.:thumbup:Jr- sanoi:Lattialämmitys sähkövastuksin, tossa viimesimmässä kuvassa näkyy ne kaapelit (punaiset) ton raudoitusverkon päällä. Itellä on onneks työpaikka tästä kämpästä parin kilometrin kämpästä ja työmaa apaut 6km päässä. Toi 'avaimet' käteen on vaan niin pirun kallista hommaa et itellä ei sellasee olis rahoja ollu. Ollaan ite tehty mahollisimman paljon ja se onki onnistunu ihan hyvin kun on ammattilainen mukana.
Sulle pukkaa kastelunakki sitten viikonlopuksi... mutta eipä oo keli onneksi pahin mahdollinen.Jr- sanoi:Juu kävin tossa työmaalla katsomassa lattianvalua, valu oliki jo melkeen valmis. Sit vaan tarvii odotella kuivumista et lattian saa liipattua.
Eipä sitä näillä keleillä tarvii kastella lain' ja kun syksykin on vielä niin ei kosteus tahdo haihtua.KnowHow sanoi:Sulle pukkaa kastelunakki sitten viikonlopuksi... mutta eipä oo keli onneksi pahin mahdollinen.
KnowHow sanoi:Sulle pukkaa kastelunakki sitten viikonlopuksi... mutta eipä oo keli onneksi pahin mahdollinen.
Mulla ei ole tietoa, että millaisissa lämpötiloissa ja ilman kosteusprosenteissa betonivalu vielä jälkihoitona vielä kastelun ja millaisella betonilla (nopeasti vai hitaasti kovettuvalla) Jr on lattiansa valanut? Mutta talviaikaan kai käytetään pääasiassa peittämistä kuivumishalkeilun estämiseksi sekä betonin laadun parantamiseksi.MaranelloRed sanoi:Itse pitäisin ulkopuolisen veden helvetin kaukana talon sisäpuolelta seuraavat 50-100 vuotta. Eiköhän sitä nyt vain odotella että valu kuivaa seuraavat pari kuukautta ja sitten varovasti kaapeleita päälle. Yläpohjaan villaa ja puhaltimet tohottamaan. 5-10 kw tohottimet niin kosteus saa kyytiä.
Onko tuo kamina 'sotasaalis' SA:lta (ei S.A.:lta)?:doubtful:Jr- sanoi:Ens viikolla olis tarkoitus muurata piiput ja sit ajattelin laittaa väliaikasen kaminan ja sillä lämmitellä. Sillä lähtee hyvin kosteuski sisätiloista.
No eiii. Sellain valurautanen tarpeeks iso.Moe Szyslak sanoi:Onko tuo kamina 'sotasaalis' SA:lta (ei S.A.:lta)?:doubtful: